1 Mars!!!! :-)

~lille nr 2~

Glad i forumet
Nå er det ikke lenge til vi er i Mai jenter!! Er sikkert ikke mange ukene til første fødsel på mai-forumet. Får håpe alle små holder seg lengst mulig i magen, men det er bestandlig noen som har litt hastverk med å se den store verden emoticon emoticon

Tenk at det er mars!:) 

Jeg er fortsatt på vinterferie. Deilig med litt mye fri på rad. Skal jo på jobb igjen til uka, men for første gang på lenge så gleder jeg meg virkelig til permisjon og masse fri... Jobben går jo sin gang den. 

Skal på besøk til en veninne fra nideregående i dag, som er hjemmeværende med sin sønn på et halvt år... blir morro:) 

ellers er det grått å trist vær her jeg er.. hvordn er været der du er?

Her pøser det ned for fulle mugger!! Så håper at litt av snøen forsvinner snart. Kjenner at jeg er sååå klar for vår nå! :-)

Ja, TENK at det er mars allerede! Nå går det an å telle ned tiden vi har igjen. Skal bli så herlig når mai kommer og alle de små nurkene kommer til oss.

Her har solen begynt å titte frem, så det ser ut som det blir en herlig vårdag. Fin start på mars det. Leverte nettopp gullgutt til barnehagen og han var så lykkelig for å se sola "da kan vi leke ute mamma!" sa han med glede i stemmen emoticon

jaaa, håper denne måneden flyger avgårde slik at vi plutselig er i april 

denne måneden er det en del som skjer her så tror at det vil gå fort unna!  ellers er jeg 100% sykemeldt nå grunnet bekkenplager o.l. jobber jo egentlig deltid som servitør, men det sa bare stopp i helgen (fikk rie lignende smerter) så nå får jeg konsentrert meg om studiene og kommende storebror 

Blæh, jeg har jo ikke termin før i slutten av mai (27) så tror ikke helt jeg får den WOW følelsen før vi er i april (kan i tillegg vedde på at han ikke kommer før i juni), men skjønner veldig godt dere som har termin i første halvdel av mai.
Men vårfølelsen er her med strålende vær og varmegrader, således føler jeg at målet nærmer seg! :-)

Ja, nå er det ikke så lenge igjen og jeg synes tida har gått kjempefort! Gleder meg veldig til den lille kommer!

Jeg har blitt 100% sykemeldt pga bekkenløsning og høyt blodtrykk. Så nå har jeg satt meg på toget og har planer om å være en uke på besøk hos mamma og pappa. Da får jeg hvertfall litt avlastning fra hverdagen hjemme. (Kanskje jeg slipper å gå på veggen mens jeg venter på den lille ;P )

Håper alle får en fin dag!

Ja, og det er bra!! :-) I april kan jo faktisk ting begynne å skje, hvertfall for oss som har termin tidlig i mai. Gleder meg, jeg er så lei av å gå gravid når formen er som den er. Selv om jeg gruer meg litt også til å bli trebarnsmor, og bare snaut to år mellom de to minste. Hjelp ;-)

Ja tenk det er 1.mars:)  ukene flakser av gårde:) Men utruli deili å vite at våren er p vei og at disse små skal endelig få se verden:)
Du å du som jeg gleder meg:)

Back
Topp