1 Mars - Nå er det deres tur!

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hvordan føles det? Er dere nervøse for fødselen, eller bare gleder du deg til å få det overstått?
 
Gleder meg til å kunne nyte våren med trilleturer i stedet for å sitte å se på alle andre som går turer!:happy:
 
Gleder meg :) fin årstid . Har april barn også , så vet at denne tiden blir fin å få barn på .
 
Her er det fortsatt fire uker igjen, men kjenner jeg gleder meg til permisjon og de siste forberedelsene. Vet ikke helt om jeg har tatt stilling til hva jeg føler om fødsel - jeg tenker nok foreløpig at jeg bare må ta det som det kommer, og stole på at det er flinke fagfolk som hjelper meg gjennom det.
 
Jeg har termin 4 April, men jeg gleder meg, vår, trilleturer og kos, håper vi ikke trenger altfor mye klær på oss ute :joyful:
 
Gruer meg til keisersnitt. Gleder meg til å få holde babyen og ta den med hjem. Helt uvirkelig at det skjer, vi har ventet i mange år på dette.
 
Last edited:
Gleder meg til å bli ferdig med fødsel og til å bli kjent med lille og komme i gang med nye rutiner :happy:
 
Gleder meg både til fødselen, og til alt som kommer etterpå❤️ Kanskje jeg er en naiv førstegangsfødende som sier det:bored: Alt er i hvert fall klart:)
 
Gleder meg både til fødselen, og til alt som kommer etterpå❤️ Kanskje jeg er en naiv førstegangsfødende som sier det:bored: Alt er i hvert fall klart:)
Tiden når babyen kommer er en magisk tid :)
 
Gleder meg både til fødselen, og til alt som kommer etterpå❤️ Kanskje jeg er en naiv førstegangsfødende som sier det:bored: Alt er i hvert fall klart:)
Bare å glede seg! Helt fantastisk å få nurket på brystet :Heartred
 
Back
Topp