1.mai

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Feirer dere 1.mai? Går i tog? Vi tar en veldig rolig avslapningsdag her:-)

Tror ikke det er noe tog å gå i. Vi tar oss en velfortjent fridag :) Mannen i huset jobber natt til første, fordi det er en typisk utedag for ungdom. Så jeg har avtalt skogtur med ei venninne med familie for han kommer nok til å sove.

Last edited:
Tar en rolig avslapningsdag her også[emoji4] og ut å spise med familien min[emoji4]

Vi går ikke i tog eller feirer på politisk vis

Men vi har en tradisjon fra min mor var liten som kommer fra min morfars overbevisning om ar dette var en viktig festdag. Han var arbeiderbevegelse-mann hele sitt liv.

Vi spiser årets første softis :-)

Vi går ikke i tog. 1. Mai er en helt vanlig arbeidsdag for oss. I år har vi begge fri, så da blir det grill og utekos

Vi hat gjort begge deler. Men her har brødrene til mannen spilt i korpset i mange år. De er for store nå. Men pga for få i korpset så er de med igjen. Så får se hvordan morgenen utspiller seg. Begge barna sov lenge i dag.

Vi gjør ikke noe spesielt den dagen, men i morra skal jeg en tur på jobb. Vi har egentlig fri, men jeg har mye å gjøre+ at valget var å slå av fargekaret eller reise på jobb en tur. Så da tar meg og småen en tur på jobb i.

Det er imorgen det er 1.mai [emoji6]

Vi har ikke planer. Gubben jobber natt til og jeg håper på å bare nyte været.

Vet at det er i morgen.
Klarer faktisk planlegge en dag frem i tid.

I morgen skal jeg spise softis. :-)

vi har ikke mye av en tradisjon men bruker dagen til jobb på gården, for den gjør seg ikke selv;P

Skulle så gjerne gått i tog samme min fagforening i morgen, vi har mye å gå for på 1 mai[emoji1]Men er alene med ungene og det blir for mye for meg å ta med de også [emoji4]

1 mai fungerer som vanlig søndag her hjemme. Altså, i år blir det ho vanlig langhelg :)

Last edited:
Vi tar en liten tur inn til OSLO og ser på tog bare for å gjøre noe. Regner med det blir en is eller to også! :)

Vi går ikke i tog, men vi flagger, spiser is, og lager litt ekstra god mat. :) Og så begynner turkassetrimmen alltid på 1.mai her, så vi er ute på tur og samler de første poengene hvert år. :D

Litt usikker enda, må se an været for mini er bare ett år, og ikke veldig kompatibel med flere timer utendørs i regn uten at det skjer under soving...

Back
Topp