1 mai skravle tråd

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Sovet så som så i natt, Marcus kom inn te oss i morrest. I dag skjer det mye her, blir en lang dag. Første gjestene kommer kl 10.30, da skal vi ta en liten kjøre tur og overraske sambo.

Ha en fin dag alle sammen.

God morgen[:)]

Her kom Mina tusslende inn litt over 7 og det var ikke verst[:D] Mina skulle igjen ha Ipoden min med musikk, så jeg må se om jeg finner Mp3 spiller til henne i morgen. Mamma kommer etterpå og blir til i morgen, så det blir koselig[:)] Blir en tur til Sverige også[;)]

Ellers så blåser det ganske mye ute og litt uttrygt. Skikkelig kjedelig og spesielt når alt er stengt også[&:]

mina og johanna er like der oslojente: hun kommer inn til oss om natta og skal ha telefonen for å høre charlie og sjokoladefabrikken. Da hun kom inn og vekket oss for andre gang i natt klikka jeg, vi hadde blitt enige om at hun skal sove hele natten så skulle hun få premie, men det glemte hun da natten kom.

ah, der kom jeg meg inn igjen... fikk ikke logget på med pcn tidligere, så jeg skrev fra mobilen, men etter å ha fylt skjermbildet saå jeg ikke hva jeg skrev lenger

Sitter her med august sovende på magen - sliter veldig med sovingen hans på dagtid, og nyter å høre snorkene hans nå. Johanna og G er på "oppeldagelsestur" - Johanna elsker å gå turer med pappaen og utforske bakken, snu og plukke steiner, se på blomster og så videre... lurer på hva slags skatter hun har med hjem i dag

Har laget ostesmørbrød som står i ovnen - far og datter må ha litt mat før de drar og henter mormor på flyplassen - det er omtrent halvannen time å kjøre. August og jeg skal kose oss hjemme - lage istand litt til mormor kommer - vi skal jo ha bursdagselskap her med kaffe og kaker

Håper det blir en fin dag Anjalef!!!

Her våknet vi rundt 6 av at Aslak våknet! Er usikker på om han sovnet i vår seng til Solveig våknet! [8D] Men mannen stod opp med ungene og lot meg sove videre. Våknet av at det var full konsert nede i stuen! Solveig spillte tromme og Aslak hadde funnet seg en fløyte[:D]

Har fått brettet masse klær i dag før vi tok en tur til svigers. Spiste middag der.

Nå har jeg laget en iskake med nonstop (som vi skal ha til gjester i morgen). Vi har spist kveldsmat alle sammen og Solveig sitter nå og ser på barnas supershow mens hun spiser chips! [:D]

Aslak har hatt noen rolige kvelder og netter i det siste. Håper at denne kvelden blir lik![:D]

Back
Topp