1 måned til termin i dag;)

Lille engelen

Betatt av forumet
Herregud i dag er det 1 måned til termin! Er nesten litt skremmende at snart er hun her, og livet blir forandret for gått! Man går og venter på dette så lenge og vips kan hun komme! Noen flere enn meg som syntes dette kan være litt skremmende :)
I går tok jeg og min kjære magebilder ! Gidder ikke betale masse penger for det , så vi gjorde det selv! Ble i grunn ganske fornøyd ! Er det flere som har tatt bildet av magen :) snart er den borte vettu ;)ImageUploadedByBV Forum1396850929.432904.jpg

Her og er det 1 mnd til termin i dag!!! Nå verker kroppen og føler meg stor og tung, så gleder meg til å få lille snuppa ut og føle at jeg kan bevege meg litt igjen!!! Men hun kan godt vente 3 uker til ;-)

Vi tar bare vanlige magebilder for å se utviklingen!!! Var på gravidfotografering med førstemann men ikke de to andre gangene....

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, nå er det ikke lenge igjen! Får litt panikk på tanke på alt som må gjøres før hun kommer og hvor liten tid det er igjen. Har denne uken igjen før påske, og da får vi besøk, etter det er det jo bare en uke eller to til termin! Iiiik!
Vi tok gravidbilder, men det var ikke så mange av dem jeg likte med tanke på at jeg såg ut som en feit ku på de :( var skikkelig opphovnet i ansiktet :( gleder meg til alt vannet er ute av kroppen og jeg klarer å bevege meg normalt igjen! :P

Her er det også bare en måned igjen! :) Vi har tatt noen bilder selv, ikke sikker på om jeg var helt fornøyd, men får se om jeg får lurt med mannen på en runde med bilder til :)

ja tenk nå nærmer det seg med stormskritt:) Kjempe fint bilde dere har tatt også:)
Gleder meg så fælt til vi alle sammen har fått våre søte små:)

En mnd her også! Da begynner det å hjelpe:-)

Fint bilde! :) Venter og venter, er 1 måned til termin på søndag som kommer. Kjenner at det kommer til å bli veldig spennende fremover! Men håper og tror at han i allefall blir inne til etter påske :)

Så fint bilde! Vi nærmer oss veldig. Mannen sier han skal ta masse bilder nesre gang han har fri, så vi får se. Dette er jo siste gang jeg skal være gravid. Og han elsker gravidmager og kommer til å savne den. Så han måtte visst dokumentere skikkelig denne gang:)

Her er det 6 uker igjen til termin, men tviler på at jeg går helt til termin, så er nok ikke mer enn 3-4 uker igjen! :-O
Kjære vene det har gått fort!!! Her er så absolutt ingenting klart enda....og jeg hater å ha dårlig tid...Hehehe..
Altså, alt er i hus, tatt fram etter storebror/skrudd sammen, bare ikke på riktig sted enda.

Vi tok gravidbilder i studio med førstemann (svigerfar har studio). Veldig morsomt å ha. Skal ta denne gangen og, men mulig vi bare tar den hjemme på rommet til lillemor siden det er nyoppusset. ;-)

Back
Topp