1 Legetime

Tinan

Glad i forumet
Jeg har fått min første legetime den 2 juni.Men vi vet jo ikke eksakt hvor langt jeg er på vei, mellom 4-6. tror jeg det sa gyn på ul den 21 også. Men vil jeg få svangerskaps papirer uansett da? eller venter han til jeg har vært på ul igjen den 11, Da har det gått 3 uker siden jeg var der sist.

jeg skal til lege igjen 9.6 fikk ikke papirene den første timen.. legen ville fin skrive skjemaet først:D

så får jeg papirene 9.6

også blir det ultralyd 17.6

Har du bestilt 1 svangerskapskontroll eller bare time...?

Kan godt hende du får papirer da...

Skal selv tilbake til legen om 1,5 uke til GU[:'(] da er jeg akkurat 6 uker så håper jeg får papirene da...Eller så blir det ny time to uker etter det og da få papirer da...

Er vanlig å få den 1. svangerskapskontrollen i uke 8-12...

Men det finner du jo ut når du kommer dit på onsdag...[;)]

så det vil si at jeg kommer til å få papirene den 2 mener du? litt trist for jeg sa til gubben at, han behøver ikke å være med nå, siden jeg tror ikke jeg får papirene denne gangen. Men hadde vært litt synd om jeg skal få dem også er ikke han med. Han ville så gjerne være med, men skal jobbe

det kommer jo ann på legen og det:)
men selfølgelig om gubben vil være med så er jo han velkommen ;)

Jeg tror det er begge deler, fordi jeg har noe som heter Protein S mangel, å må da bli ekstra fulgt opp, skal ta sprøytr osv. ÆÆÆÆÆ. så det kan jo hende jeg får dem den 2 da er jeg ca 4+5 i følge BV, Men jeg tror selv at jeg er lengre

Godt mulig, men ikke sikkert...Kan godt hende han drøyer den ennå par uker...

Ja oki, Ja tiden vil vise. Det blir fortalt her ;)

[:D]

Må si, er jo litt spent selv om jeg får papirer med meg når jeg er hos legen neste gang...

Fikk papir i uke 6 sist gang, var første legetime det om jeg husker riktig. Kommer til å be pent om å få de da denne runden også [:D]

oi, Ja da er nok muligheten stor for at jeg får dem nå.

Back
Topp