1 Legetime *OPPDATERING*

Tinan

Glad i forumet
Ja i dag har jeg vært hos legen [:D] Hn var kjempe snill han, svensk å greier.
Jeg hadde med min egen urin prøve så de tok en gravi test og sjekket at urinen var fin. Å alt var som det skulle.
Men han måtte skrive en hurtig henvisning til sykehuset, sånn at jeg kan komme på en tidlig Ul ganske fort. Siden vi vet ikke hvor langt jeg egentlig er på vei, Å jeg har den protein-S manglen. Så det er sykehuset som skal bestemme når jeg begynner på sprøytene vist. Han sjekket blodtrykket mitt. Det var 145. over 80. Så jeg var jo litt stressa men det var ikke noe å bekymre meg for. Har fått en ny time tilo han fredag den 11 juni. Så håper jeg har fått time til Ul på sykehuset da. For da slepper jeg å ta den på Priv klinikken som er samme dag. Der må jeg jo betale nesten 600 kr [:-] Så det var det jeg kunne komme med av oppdateringer nå. Uansett fredag den 11 Så får jeg vite hvor langt jeg er på vei, ŨDA Får jeg nok papriene mine [:D]

Han kunne ikke gi meg dem nå siden vi ikke vet hvor langt jeg er på vei. Dette blir mer og mer spennende og nervepirrende syns jeg......

kjempe spennende :)

er sånn glede/gruing til 1 legetime :p

gleder meg til å høre hvordan det går videre :)

Ja blir spennende. Gleder meg til dere andre har vært der :)

den første timen er alltid spennene. særlig hvis du er første gangs.
Jeg bestillte min time i dag jeg... siden uke 12 havner midt i fellesferien.... så fikk jeg time 1 juli [:D]
gleder meg til å bestille ul

ÅÅÅÅ så bra da [:D] Blir spennende. Ja dette er mitt 1. Så gleder meg til uL. Skal på¨det uansett den 11 hvis sykehuset ikke får fikset time før.. Gleder meg til å se lille nurket.

Så kjekt at du er i gang, første legetime er alltid spennende! [:D]

Kontaktet lege idag jeg og, men fikk ikke komme før uke 12, og da kunne jeg selv velge jm eller lege. Da tar jeg jordmor ja, mye bedre oppfølging der :)

Jøss. Så seint dere får time??? Jeg må bli fulgt opp ekstra fra start pga protein-s manglen. Derfor jeg sikkert fikk time tidlig, ÅPluss at jeg vet egentlig ikke hvpr langt jeg er på vei. HAr ikke hatt mens siden før jul enn gang. Gikk på cerazette mini-pillen. Å ble jaggu smelt på tjukka. hihi.

Så bra at du ble tatt inn med en gang da...Spent når du får komme til UL ja...[:)] Og det er jo ikke lenge til fredag..Bare en uke...

Ja, da er det jo greit du får time tidlig ;) Spennende å se når endelig termin blir da [:D]

Ja, det blir verldig spennende. Jeg håper jo at jeg får i feb, blir litt trist hvis jeg må flytte over til jan. Er så koselig å prate med dere her [:D]

Du kan jo henge her inne allikevel [:)] Vi er ikke SÅ nøye på det.

Lurer for øvrig på å henge litt på Januar-forumet selv også. Lillemor kom tre uker før termin, og korte svangerskap og små unger ligger familien hos meg - så det er stor fare for at det blir en januarunge på meg.

Aha, ja jeg kan jo henge begge steder. hehe. 

Back
Topp