1.legekontroll i dag hmmmm.....

LilleMusMei

Forumet er livet
var på 1.legekontroll i dag. hmmm...... ikke slik jeg hadde forventa det egentlig....
trodde dem skulle sjekke (gud hvet hvordan) hvor langt jeg var på vei jeg.
men jeg sa første dag i siste mens og da ble termin satt. vekta og høyden min, en blodprøve, om jeg hadde vært kvalm og så var det over. fikk ny time om leeeeenge...... hmmm.......

Hei

Tok de ikke GU på deg? Det gjorde de med meg når jeg gikk med andremann og da kunne legen merkelig nok kjenne på livmoren min hvor langt jeg var på vei!!

nei hun gjore ikke det...... trodde også hun skulle det jeg så jeg var dysja og fresh hehe
men nå bestilte jeg akkuratt privat ul ,så dit skal jeg på mandag. da får jeg nok bekreftelse på hvor langt på vei jeg er :D

Hva koster en privat UL da? Trodde de tok celleprøver og slikt i samme slengen jeg.
Jeg skal til lege for første gang på mandag. Håper legen er grei, fått ny.
Men når skal man regne første dag i mensen liksom. De første dagene får jeg liksom bare sånne små tegn på at mensen er nesten igang. Skal man regne f.o.m. den dagen da?

Har lest at man skal regne fra første blødningsdag, så da er det nok fra første tegn til blødning.

trodde alle de celleprøvene var obligatoriske på første legetime jeg.

Skjønner hva du mener..Ble ikke tatt GU av meg heller..Jeg hadde jo foberedt meg mentakt til d,men nejda..Var ikke så "vanlig" lenger med å ta GU nå,sa legen min ????
Ble heller ikke spurt om hvordan formen min har vært..?? ingenting sånt..:(
Spurte så legen om han kunne sjekke om han fant hjertelyd,siden jeg er så kjempenervøs i dette svangerskapet(mista en gang før) Men da sa han at d var ingen sjanse for å høre den nå,for tidli..

Ganske usikker,litt deppa og frustrert da jeg kom hjem..Sambo som gikk gjennomgå da, stakkar..:/

Back
Topp