1 lege/jordmor time...

Litago2småtroll

Betatt av forumet
Hvor mange uker er dere når dere skal på 1 lege time?
 Skal dere første til fastlegen eller jordmor?
Sist jeg var gravid gikk jeg først til fast legen ellers gikk jeg oftere til jordmor, og innimellom til legen. Syntes jordmoren var kjempe flink og hun undersøkte jo likt som det fastlegen gjorde,men hun hadde i tillegg ekstra tid til å prate:)

jeg skal 15.november - er rundt uke 9 da. Skal først til lege. Jeg gikk like mye begge plassen sist gang tror jeg - men synes det er kjekkere å gå til jordmor så kan hende jeg går litt mer til henne denne gang Forrige svangerskap måtte jeg en del på labratoriet for blodprøver pga antistoffer i blodet. Vet ikke åssen det funker og om jeg har det denne gangen (om jeg alltid har det liksom), husker ikke hva det gikk ut på...

jeg skal 15.november - er rundt uke 9 da. Skal først til lege. Jeg gikk like mye begge plassen sist gang tror jeg - men synes det er kjekkere å gå til jordmor så kan hende jeg går litt mer til henne denne gang Forrige svangerskap måtte jeg en del på labratoriet for blodprøver pga antistoffer i blodet. Vet ikke åssen det funker og om jeg har det denne gangen (om jeg alltid har det liksom), husker ikke hva det gikk ut på...

skal til legen i neste uke  Er da rundt uke 8 ca... men litt usikker på termin før jeg har vært på UL, som er 3 november. Får vel bestille time til jordmor etterhvert 

Jeg skal til fastelen 31 okt:) Da er jeg 7+5 :) Gleder meg masse:)
Har ikke bestillt time til jordmor enda!:P

jeg skal til legen på torsdag.

er da 5+3, men jeg bestilte timen for LENGE siden, 
for jeg ville ha henvisning til utredning om vi kunne bli gravid.
Men nå skal jeg bruke timen til å snakke om graviditet i stedet.

Jeg går på immundempende medisiner og er nyretransplantert,
så er vel like greit å få helsesystemet med på laget mitt med en gang.

Ønsker å gå mer til jordmor enn legen min.
Men blir nok en del ganger på KK på Haukeland også.

Hei

Jeg har legetime imorgen, og jeg gleder meg!! Blir bra å få det bekreftet liksom, så er vi ordentlig i gang og da føler jeg...hihi:)
Jeg er 7+4 da, har også fått jm time neste uke, på tirsdag. er da 8+ 3. Tror det er ganske tidlig å få jm time...Og de sa jeg skulle til lege først, så da så...Legekontoret syntes det var tidlig, men ga seg da de hørte hva helsestasjonen hadde sagt....

Jeg  synes det er bra jeg får time så tidlig:)
har tenkt å gå annenhvergang til de...

Har ikke time før i desember jeg :( men har faktisk time til lege og jordmor samme uke da. Felles time hos jordmoren da. Gleder meg til å få helsekortet. Føler at det er litt mer offisielt da.

Jeg har første legetime i slutten av november, da er jeg 11+ etter eller annet. Ser ingen grunn til å ha time noe tidligere. Forrige gang gikk jeg annenhver gang til lege og jordmor, og håper jeg får det denne gangen også :)

Har bestilt første legetime til 30 november.. er da ca 12 uker..
Men ettersom dette er prøverør så skal jeg på ultralyd om en uke..så det blir spennende

Første legetime 1.november, er da 9+3 og første jordmor time 13.desember og er da
15+3:) Gikk vekselvis annenhver gang ca. sist gang:)

Til jordmor skal jeg ikke før i uke 24.
Legen sa jeg kunne bestille time hos henne da jeg var i uke 10, men siden jeg snakka litt med henne da jeg var der med sønnen min så venter jeg kanskje til uke 12.

Aner ikke..  :) Har ikke bestilt time enda. :) Kanskje når jeg nærmer meg 12 uker..

Tja.... Har ikke bestilt time enda, men her får vi "time på dagen" hvis vi bestiller før kl 13.30. En flott ny legeordning! Fungerer hver gang! Så drøyer det nok en stund hvis alt går bra. Men jeg sendte melding via "mindoktor" til fastlegen i kveld og nevnte den fargede utfloden, så får se hva han svarer på det. Mulig han vil sjekke det opp. Forrige gang gikk jeg nok mest hos jordmor, vet ikke helt hva jeg gjør denne gangen.

skal i neste uke...da  er jeg 9uker på vei ca

Back
Topp