1 kr pr bleie på Rema1000

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
De selges i store esker, f eks LIbero nr 4  koster 120 kr for 120 bleier, LIbero nr 5 koster 112 kr for 112 bleier, det slår bleieavtalen på kiwi [:D]
Eneste som er billigere er Pampers eskene på Rema, 88 bleier for 70 kr , det blir 79 øre pr bleie

hehe godt du har kontroll på bleie prisene[;)]for det har ikke jeg[:-]

jeg har nå prøvt landlord (rema sitt merke) og er veldi fornøyd! 6-11 kg, 56 blieier for 33 kroner.. synes det var billigt jeg..

Han ene som jobber på Rema 1000 her med oss, snakka om dette ikke bare var et tilbud.
Men den nye bleieavtalen til Rema [;)] Skal ikke si forsikkert at det stemmer, men kanskje lurt å spørre om det.. Så slipper vi å hamstre inn kartong på kartong [8D]

Og det er enda billigere for First Price sine, husker ikke ka de koster... 35kr for 50 bleier ca..

Og Landlord sine på Rema 1000 koster 33kr for 56 bleier[:D]
Og de funker like fint som libero sine[;)] Eg var skeptisk siden det var det merket, men eg prøvde og de duger som bare det[:D]
Da er det 0,58kr per bleie[:)]

ORIGINAL: Embrik`s mam

De selges i store esker, f eks nr 4 koster 120 kr for 120 bleier, nr 5 koster 112 kr for 112 bleier, det slår bleieavtalen på kiwi [:D]
Eneste som er billigere er Pampers eskene på Rema, 88 bleier for 70 kr , det blir 79 øre pr bleie

er det kun pampers bleiene som koster 1 kr stykket på rema? altså, ikke libero sine? [8|]

ORIGINAL: Heddas mamma

De selges i store esker, f eks nr 4 koster 120 kr for 120 bleier, nr 5 koster 112 kr for 112 bleier, det slår bleieavtalen på kiwi [:D]

er det kun pampers bleiene som koster 1 kr stykket på rema? altså, ikke libero sine? [8|]

Nei, er libero som er 1 kr, pampers 79 øre![;)]

ORIGINAL: Camara

ORIGINAL: Heddas mamma

Nei, er libero som er 1 kr, pampers 79 øre![;)]

hmm.. det er jo kjempe bra!! det skal vel gjelde alle rema 1000? var ingen libero i eske her hos oss.. og prisen stod til 46.90 pr pakke.. (vi bruker bleie nr 3, og der er det 33 bleier i .... )

ORIGINAL: Juliee

Kjøpte på smart club i forrige uke , 135(eller så var det 132) stk pampers dry bleier for 99,-

det var jo billig, er jo ikke så mange smart club her da. er vel mest i oslo området

Back
Topp