1. kontroll

Muffy

Andre møte med forumet
Ettersom forloveden min ikke kan være med på den første kontrollen, lurer jeg på hvilke spørsmål jeg kan forvente å få om han som jeg bør kunne svare på... Noen som vet??
 
Navn, fødselsdato/nummer, tilhører av den norske statskirke? adresse, yrke.
Tror det var det[:D]
 
Om vi var i slekt, hehehehe.... Fødselsnummer, yrke, sykdommer i familien.... Ikke så mye mer enn det, synes jeg å huske. Den 1.kontrollen er litt "skuffende", da det stort sett går i å fylle ut papir! Men det varierer nok fra lege til lege. Uansett er det godt å være i gang!
Lykke til!!!!!!!! [:D] [:D] [:D]
 
Hei grethe71!
Husker også min første kontroll, som var kjedelig og skuffende. Tror nå det var fordi jeg hadde så sinnsykt store forventninger, og så mange ting jeg lurte på, også fikk jeg ikke svar på alle spørsmåla...
Men jeg holdt på å lese meg ihjel på alle bøker som jeg fikk, og som jeg kjøpte selv! Blir ikke lei av å lese om alt det forunderlige som skjer i kroppen.
j.elise.

Lykke til videre!
 
Jeg ble heldigvis "advart" at den første kontrollen var skuffende, så jeg var forberedt. Og jeg har lest og lest, og er inne her hver dag, så jeg vet jo "alt" jo! [:D] har ingenting å spør om når jeg kommer til lege eller jordmor! Så lenge urinprøvene og blodprøvene er OK, og jeg føler meg tipp topp, er nesten legebesøkene noe herk.... [&:]
 
Back
Topp