1. kontroll ?

Musse

Andre møte med forumet
Hei! Jeg lurer på om det er normalt at jeg ikke skal til første kontroll før jeg er nesten 12 uker på vei? Jeg spurte sekretæren om jeg ikke skulle komme før, men hun sa bare hvist jeg hadde veldig vondt i magen eller blødde. Jeg sitter her og har jo mange spørsmål. Lurer!!![:)]

det var litt av den samme beskjeden jeg fikk....men jeg kom i uke 10.....de sier det ikke har så mye for seg,for de får ikke sjekket så mye så tidlig!?jeg fikk høre hjertelyden i uke 10, syntes nå det var vidunderlig....syntes oxo det var lenge å vente på første kontroll.og det var befriende å få gjort det.....

har du noen spørsmål så kan du jo alltids spørre meg.....eller andre innpå her, bare koselig om jeg kan hjelpe[:D]

klem

heisann du!!! jeg er 8 uker på vei og fikk egentlig time den 24 august.jeg syns å det virka lenge å vente men de sa det ikke var nødvendig å komme så mye tidligere. jeg fikk mast meg til en time 11 august for jeg syns det virka lenge. har jo allerde vokst 5 cm rundt magen!!!. men jeg tror det er normalt å komme til kontroll rundt uke 10???
har du vokst noe spes??? bare lurer. syns jeg vokser fort her!!![&:]

Hei! Nei, jeg har ikke vokst enda. Har ikke merka noe i hvertfall. Men jeg er forferdelig kvalm. Syns jeg kaster opp eller gulper i et sett. Det er så hærlig !!![:D]

Herlig nå, kansje.. men om noen uker gleder du deg til kvalmen er over, tenker jeg [8D]

Jeg er 15 uker på vei og hadde en skikkelig spy-kule i gårkveld.. da var jeg skikkelig lei, skal jeg si deg [:'(] menmen.. det går heldigvis over[:)]

Lykke til Musse og Lillemolla [:)]

hei og hå!!! heldigvis nesten aldri kvalm. har ikke spydd en eneste gang. blir bare uggen hvis jeg går for lenge uten mat.men er jo på do og tisser ca 10 ganger om dagen. helt sprøtt.dessuten er typen min veeeldi fornøyd med puppestørrelsen for tida[8D].

skal se om du sier det om du ligger til dassen i 6 mnd[:D]

Hei.

Jeg fikk beskjed om å komme tilbake i 8.-9. uke. Skal til kontroll 5. august. Da er jeg 9 uker på vei. Håper alt går bra..Greit å få det overstått..

Back
Topp