1. kontroll

LETH~

Flørter med forumet
IDag var jeg på første kontroll, var 7+3 når legen regna ut..
Men da han tok UL så målte han knøttet til å være bare 6 +2, noe jeg nekta for...da jeg vet når siste gang vi hadde sex å da kan ikke målinga til legen stemme.
Men jeg hadde bakovervendt livmor å det var vanskelig å måle når det var så langt fra magen å inn til livmora.
Så var ikke så sikkert det stemte på UL.
Jeg spurte ang overtid om det blir en uke mellom de forskjellige terminene, men det skulle jeg ikke bekymre meg over, da tok regna de ut fra den første terminen, altså den jeg mener er rett.
Fikk 2 nye timer, 1 til neste kontroll i uke 12, som er hos jordmor å en i uke 18 til UL/terminbestemmelse.
Men siden det var så lenge til å jeg ikke fikk sett så mye idag så fikk jeg privatnr til legen og kunne godt sende mld om det var noe eller om jeg hadde lyst til å se at alt var bra før UL i uke 18.

En liten oppdatering fra meg :))
 


Heihoppsopp skrev:

heei :) 

 Gratulerer:)

 De vokser jo litt i rykk og napp i bynnelsen, så kan hende den endres gjen på ordinær ul ;) jeg ble satt fram 3dager på tidlig ul, til 30juni men forholder meg til 2juli til ordinær ul :)

Hei å takk :) Ja de vokser vel litt i rykk og napp...men er veldig kjedelig å bli satt en uke tilbake... :( 
 
Back
Topp