1. Kontroll overstått! :)

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Da har jeg vært på min første kontroll. Jeg er som sagt tidligere veldig kvalm, de siste morgenene har jeg våkna av kvalmen kl 7, får ikke sove etter det, og kaster opp bare magesyre. Jeg klarer ikke å spise noe heller, og nesten ikke drikke noe. Så nå er jeg sykemeldt...

Skal til legen neste uke, og uka etter! så jeg får bra oppfølging. :)

Hadde 1+ med protein i urinen da, og det liker jeg ikke. Jeg hadde litt svangerskapsforgiftning på slutten av forrige svangerskap!

klem :)

Bra du blir fulgt opp skikkelig. Jeg hadde også +1 på protein i dag, men regner bare med at det er rusk. Det er for tidlig i svangerskapet for å få sf og blodtrykket var helt perfekt, så jeg har ingen bekymringer. Bortsett fra kvalmen[:'(]. Felles skjebne felles trøst? Te med to skiver fersk ingerfær hjalp på kvalmen min i går.

ORIGINAL: tvilling38

Bra du blir fulgt opp skikkelig. Jeg hadde også +1 på protein i dag, men regner bare med at det er rusk. Det er for tidlig i svangerskapet for å få sf og blodtrykket var helt perfekt, så jeg har ingen bekymringer. Bortsett fra kvalmen[:'(]. Felles skjebne felles trøst? Te med to skiver fersk ingerfær hjalp på kvalmen min i går.

oki, det er bra! Jeg har problemer med at jeg ikke får i meg ting. Jeg brekker meg bare ved å se mat eller drikke... Så jeg tar ikke sjansen på å prøve ingefær. Jeg har kjøpt bilsyketabletter på apoteket, det kunne visst tas mot svangerskapskvalme! :) Så jeg håper jeg blir bedre snart! :)

Får håpe du også blir bra snart! :)

Huff.. høres ikke bra ut den kvalemn din! Men, godt at du får grundig oppfølging!![:)][:)]

ORIGINAL: dua

Huff.. høres ikke bra ut den kvalemn din! Men, godt at du får grundig oppfølging!![:)][:)]

jepp, er kjempeglad for det! :)

får du ikke sånne kvalme dempende hos legen da???[8|]

ORIGINAL: ainakor79

får du ikke sånne kvalme dempende hos legen da???[8|]

nei, måtte visst kjøpe noe som var reseptfritt mot svangerskapskvalme... Så da gjorde jeg det! :)

Noe annet var visst ikke bra for fosteret! :(

Back
Topp