1. kontroll i dag

Hestejenta

Forumet er livet
Ja da er jeg tilbake fra 1.svangerskapskontroll i dette svangerskapet, og i følge legens termin utregner så ble jeg flyttet 3 dager fram fra den her på BV, termin blir da 25. mai i stedenfor 28.mai og det er jeg jo bare glad for! :-)
Jeg må tilbake mellom uke 12 - 16 for å ta de resterende blodprøvene. Jeg fortalte at jeg har vært vanvittig trøtt og sliten denne gangen, men at jeg også har vært veldig forskjølet, da hun lyttet på meg kunne hun høre at det pep i venstre lunge så de målte også CRP, som var fin (på bedringens vei tydligvis) hun trodde det var derfor jeg var så sliten, fordi jeg har hatt en kraftig luftveisinfekjson.
Hun ville ikke ta celleprøve av livmorhalsen siden jeg var såpass langt på vei (gjør det ikke etter uke 6) hun ville da at jeg skulle gjøre det hos en gynekolog, jeg fikk henvisning fra henne men hun anbefalte med å ta en privat pga kortere ventetid, så nå har jeg fått time til torsdag hos Dr. Meløe som det er skrevet så mye positivt om her! :-) Søkte fødeplass på A-hus, der jeg også fødte sist. :-)

Høres ut som at du har hatt en bra 1. konsultasjon :) Gratulerer med vel gjennomført Ü

Back
Topp