Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde første kontroll i dag..
Gikk vel greit, men den GU var vond!!!
Blodprøvene også...
Trodde jeg skulle få svangerskapsbok og sånt jeg, men det gjorde jeg ikke...
Fikk dere det?
Noen andre plasser jeg kan få tak i det?
Ellers så sto alt bra til![:)]
Klem
På babyverden sin forside kan du få tak i de bøkene :)
Tar 3-4 dager via post og er gratis. Bare går på meny siden på høyre side: Bøler står det vel?
Så nå har du vært på første kontroll. Gratulerer.
Tok ikke noen gu jeg under svangerskapet så jeg vet ikke om det gjør ekstra vondt når du er gravid!??!?!?!?!
Synes blod prøve i fingeren gjør vondt jeg *ler* Alt sånne ting er jeg pyse for. For folk spurte meg ååsen jeg tørte å bli gravid :) hehe.
Ellers var det bar at alt sto bra til med deg og magen :)
De skal ha bøkene hos legen også, iallefall noe av det... Fikk heller ikke på første kontroll ved siste svangerskap, men jeg dro opp dit å spurte senere. Legene er litt trege, ikke alltid de husker sånt, tror jeg, de har vel som regel bare syke folk hos seg.
Ellers har jordmor en god del bøker...
jeg synes det var vondt iallefall, om det var pga graviditet vet jeg ikke.. men det vil jeg ikke gjøre igjen iallefall...[:)]
Jeg har også helt angst for blodprøver, stikking i finger osv... blir fysisk dårlig av tanken på det.. he he..[:D]
Og fødselen vil jeg helst ikke tenke på..................[X(]
Første time hos jordmor kan du bare bestille når du selv vil. JEg hadde den i uke 7 jeg da :) Og etter det besøke hos jordmor så bestemte jeg meg for å kun gå til henne og droppe kontrollene hos legen. Jordmødere pleier å ha mye bedre tid tilå svare på spørsmål og fortelle om ting (i hvertfall i mitt tilfelle)