1.kontroll i dag *OPPDATERT*

Rappo

Forumet er livet
hos legen. Har ingen forventninger egentlig. Pleier å være ganske kjedelig hos legen. Men, greit å få det unnagjort[:)]

Oppdatert:
Gikk greit hos legen. Gjorde ikke noe annet enn å fylle ut de papirene. Og så hadde jeg noe utslag i urinprøven så jeg skulle ringe tirsdag/onsdag. Håper det ikke var noe da. Tror det var snakk om litt blod i urinen og hvite blodlegemer. Noen som vet hva det kan bety? Legen sa bare det kunne være så mye[8D]

Good luck, sweet duck [:D]

Lykke til[:)]

Hehe, ja det er ikke så spennende akkurat[:D][8D]  Lykke til! [:)]

Så bra det gikk fint! [:D] Blod osv er vel ett tegn på uvi om jeg ikke tar feil [:)]

ORIGINAL: SunShin

Så bra det gikk fint! [:D] Blod osv er vel ett tegn på uvi om jeg ikke tar feil [:)]

stemmer[:)] og hvis det var bakterier der og så vil legen sikkert sende prøva til dyrkning [:)] ellers så kan utslag av lecocytter komme av utflod og altså[:D]

Er nok mest sannsynligvis UVI (Urinveisinfeksjon), og hvite blodlegmer i urinen er nok tror jeg da at du skiller da ut ditt vitamin B12 som er i imunforsvaret. Folsyretablettene kan faktisk redusere B12 så jeg også at det sto i forlaget. Håper det kan hjelpe litt det svaret mitt da =)

Takk for svar jenter. Jeg har en del utflod (sorry detaljen) og så kan det jo være at folsyrene gjør at jeg ikke får nok B12 ja. Jeg tar det (som alt annet) veldig rolig. Dere er jammen smarte ja[;)]

blod i urinen er HELT normalt for en kvinne å få i urinen sin.
(for en UVI så er det utslag på nitritt og leucosytter de ser etter. det som sier om det er en UVI er nitrittet)
det finnes fler forskjellige punkter på en urin prøve. og forskjellige punkter..
HB(blod) er helt super normalt å få i urinen som kvinne.
Leucusytter husker jeg ikke helt på rappen hva det kan indikere på.

hilsen meg som de fant HB, leucosytter og sukker i urinen på første kontroll..
sist jeg var så hadde jeg ingen ting i urinen...

Back
Topp