1. kontroll hos legen idag!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Da skal jeg straks avgårde til legen for 1. kontroll. :-)

Gruer meg litt til GU, men det går vel bra! :-)
Håper hun klarer å se ca. hvor langt jeg er på vei, så det blir litt mer presist enn bare den "snurra" som tar utgangspunkt i vanlig syklus. Er jo ikke alle som følger denne normalen.

Lykke til :) Eg har første kontroll hos legen på onsdag,og skal på tidlig ultralyd 18 desember :)

Da skal jeg straks avgårde til legen for 1. kontroll. :)

Gruer meg litt til GU, men det går vel bra! :)
Håper hun klarer å se ca. hvor langt jeg er på vei, så det blir litt mer presist enn bare den "snurra" som tar utgangspunkt i vanlig syklus. Er jo ikke alle som følger denne normalen.

Hvordan gikk det?? Håper det gikk fint :)

Håper det gikk bra! :)

Da var jeg hjemme igjen! :-)

Timen gikk egentlig ganske fort, så ble ikke så mye prating. Eller, var der jo en stund, men mest utfylling av papirer osv. Men nå har jeg pratet med jordmor allerede, så det gikk jo fint.

Fikk tatt blodprøver, urinprøve, vekt osv. Legen mente jeg kanksje ville trenge jerntilskudd etterhvert, for det var på vei nedover. Ikke så rart, siden jeg ikke har matlyst for tiden. Hadde også 1+ i urin, men det regnet jeg også med pga. lite inntak fordi jeg er så kvalm. Så nå må jeg prøve å få opp matlysten igjen! Kvalme, forsvinn! :-)
Glemte helt å gå innom sykehuset for andre blodprøver, men det får jeg ta til onsdag! Hi hi! :-)

GU var litt mer ubehagelig... Jeg klarte ikke slappe av, og det var jo så kaldt og ubehagelig. Hun tok celleprøve også (og jeg som egentlig ikke ville ta), men har ikke merket noe etterpå, så det er jo bra! Bare litt øm på en måte.

Imorgen blir det jobb, skal jobbe litt, og jeg gruer meg litt til det. Hvordan fortelle hvorfor jeg har vært hjemme så lenge, og attpåtil at jeg er gravid? Har ikke jobbet der så lenge, så håper ingen dømmer meg. Skummelt. Men er vel bare å hoppe i det. :p

Back
Topp