1 klasse og flagg

Sommerrose

Glad i forumet
Vesle skatten min skal begynne 1 første klasse i August. :)
Jeg vet at skolene pleier å flagge 1 skoledag for 1-klasse-elevene , men pleier foreldre å flagge for sin 1-klasse-elev hjemme den dagen ? :think005
 
Det er ikke vanlig her i alle fall :)
 
Vesle skatten min skal begynne 1 første klasse i August. :)
Jeg vet at skolene pleier å flagge 1 skoledag for 1-klasse-elevene , men pleier foreldre å flagge for sin 1-klasse-elev hjemme den dagen ? :think005
Bare titter gjennom nye innlegg, og har alt for små barn til at det er aktuelt. Men: har ikke hørt om/sett det her, men synes det høres strålende ut! Tenk sånn stas for 1.klassingen at det flagget hjemme også for å feire skolestart. :) Synes det hørtes veldig koselig og hyggelig ut.
 
Bare titter gjennom nye innlegg, og har alt for små barn til at det er aktuelt. Men: har ikke hørt om/sett det her, men synes det høres strålende ut! Tenk sånn stas for 1.klassingen at det flagget hjemme også for å feire skolestart. :) Synes det hørtes veldig koselig og hyggelig ut.
Det ble gjort for oss da vi startet i 1. klasse, veldig stas :)
 
Nope, har vi aldri gjort.
Nei ikkje gjort det.
Aldri gjort det nei.
Nei det har vi ikke gjort
Det er ikke vanlig her i alle fall :)
Takker for svar.:)

Bare titter gjennom nye innlegg, og har alt for små barn til at det er aktuelt. Men: har ikke hørt om/sett det her, men synes det høres strålende ut! Tenk sånn stas for 1.klassingen at det flagget hjemme også for å feire skolestart. :) Synes det hørtes veldig koselig og hyggelig ut.
Det ble gjort for oss da vi startet i 1. klasse, veldig stas :)
Takk for svar.:)
Jeg tenker óg at det er koselig å flagge for vesle skatten min på hans første skoledag. :)
 
Back
Topp