1.juni

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Og allerede har 20 av juni babyene kommet! Så det betyr jo at Mange av oss skal føde i juni- om vi skal følge trenden gitt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ja. Tenker på det.. Er så rart å rykke frem i køen.. Er liksom snart vår tur.. Må jo begynne å innse at vi skal ha baby. Vaske klær osv.. Kan jo skje når som helst.. Ihvertfall for oss som har tidlig i juli.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Ja. Tenker på det.. Er så rart å rykke frem i køen.. Er liksom snart vår tur.. Må jo begynne å innse at vi skal ha baby. Vaske klær osv.. Kan jo skje når som helst.. Ihvertfall for oss som har tidlig i juli.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Ja du sier noe der;) er i skikkelig gjøre redebyggkbg modus i dag;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her er min mor helt sikker på at gutten skal komme før termin.. å jeg har termin 6juli, så bli spennende å se om d blir en junibaby...:):) kjempe spennende. .. Håper bare vi alle går til 36uker vertfall:):)

Så morro! Nå ruller det snart inn masse juli babyer snart! Tenk nå går det mot de siste tre ukene for mange av oss!
Har termin 1. Juli og må si jeg håper litt han skal komme bittelitt før :)

Ojda... det var jo en ganske så stor andel det da! Har ikke vært inne på andre forum enn juli jeg så dette hadde ikke jeg fått med meg.

Jeg har ingen feeling på når han kommer, men synes godt han kan vente til ut i juli, helst etter den 4 og helst ikke senere enn terminen 10 ;)
Men han er nå velkommen uansett når.
Jeg tror jeg er mentalt klar, og det meste og viktigeste står klart her hjemme.

Det er noen spennende uker vi står foran nå :)

Back
Topp