1 julekort og 3 juleposer *Lagt til nytt kort*

Diddij

Forumet er livet
Har laga et julekort og 3 juleposer, endelig i gang[:)]
Stemplene på de to øverste er embossa [;)]

Et nytt julekort[:)]

ORIGINAL: snuppis!

Kjempe lekkert [:)] Hva skal du ha i posene?

Jeg har det samme stemplet [:)]

Tusen takk[;)]
Tenkte å ha litt snop i de, twist o.l...skal gi de i gave sammen med bilder av ungene til oldeforeldrene dems bl.a[:)]

Så flott [:D][:D]

Kjempefine! [:)][:)]

Tusen takk skal dere ha[;)]

Knallflott alt sammen!
masse herlig pynt og flotte farger, du er kjempeflink til å sette sammen så det passer. [:)]

ORIGINAL: toneany

Knallflott alt sammen!
masse herlig pynt og flotte farger, du er kjempeflink til å sette sammen så det passer. [:)]

Tusen takk skal du ha...[:)][:)]

Nydelige[:D]

Kjempefine[:)]!
Enkle og delikate, i fine farger[:)]

ååh...dere er så flinke alle sammen! Jeg tror jeg må begynne å BRUKE hobbyrommet mitt. har litt sånn kort ting, men er på langt nær såå avanserte som folk her inne. ingen embossing, distress eller promarkerfarging her i gården.

Meen jeg har et stort sett mede promarkers og letraset papir etter jeg gikk grafisk design :P hmm...

så nydelig alt du laga var, nydelig pynt, nydelige farger osv. Elsker det du lager å gleder meg til å se fortsettelsen[:)]

Her var det mye lekkert ja [:D] Fy søren, får man ikke julestemning av dette så vet sannelig ikke jeg [;)]

Oi! Så nydelig det var alt sammen. Skulle ønske jeg var like flink som jeg altså. Og du får jo til pynten og blomstene og alt så utrolig flott. Enkelt, men allikevel så utrolig stilig. [:D]

ELSKER!!

Tusen takk jenter[:)]

Nydelig alt sammen[:)]

Back
Topp