1 juledag?

inns27

Betatt av forumet
hadde typen din fått gå på fest da?[&:] "alle" kompisene til mannen er hjemme i jula å da passer det best med fest 1 juledag for da slipper de å dra med damene som kommer 2 juledag[&:]. men de andre har jo ikke barn da... å jeg mener han bør være hjemme sammen med familien sin 1 juledag. skjønner jo at han vil ut men det er jo flere dager i jula da... selv om gubben min sikkert jobber[8D]
å jeg blir aldri invitert til å bli med de ut heller for jeg er "gammel" og kan heller være hjemme med barna og stelle huset[:@][:@][:@][:@][:@][:@]. men kanskje jeg også vil ut en tur...

OG GÅR HAN UT 1 JULEDAG SÅ FINNER JEG EN FEST I JULA Å[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Nei jeg hadde ikke likt att han skulle gå på fest 1 juledag alene....Men hadde vi blitt bedt sammen hadde jeg kansje tenkt litt annerledes[;)]

på kvelden på 1.dag kunne han gjerne fått gått ut ja, så lenge han ikke ble for bakfull til å passe barna når jeg skulle ut 2.dag[;)].....(sånn altså viss jeg hadde mann da[;)])

Nei, 1.juledag hadde han ikke fått dra på fest.

Men det er fordi vi har som tradisjon å dra til slekta mi på Steinkjer hver 2.juledag, og da drar vi fra morgenen av. Jeg har jo ikke lappen, så han må kjøre, og da funker det dårlig med fest 1.juledag [8D]

Og dessuten så er gubben min så lite hjemme, så det gjør absolutt ingenting om han prioriterer familien sin i romjula.

Jeg hadde ikke likt det! Synes 1. dag skal være en pysj og kosedag med familien. MEN om det var den sjansen de hadde hatt til å ta seg en fest uten damer så hadde han nok fått gått likevel. Også hadde jeg brukt det for det det er verdt ved en senere anledning [8D]

ORIGINAL: *Perlemor*

Jeg hadde ikke likt det! Synes 1. dag skal være en pysj og kosedag med familien. MEN om det var den sjansen de hadde hatt til å ta seg en fest uten damer så hadde han nok fått gått likevel. Også hadde jeg brukt det for det det er verdt ved en senere anledning [8D]

Det hadde ikke gjort meg noe det , men hadde nok tatt meg en fest selv dagen etterpå [:D]

vi blir ikke bedt sammen og alle ska vær heim te over nyttår så meine det må da gå an å finn en ainna dag...

å hvis han drar så drar han i 2 tia på dagen....

ORIGINAL: inns27

vi blir ikke bedt sammen og alle ska vær heim te over nyttår så meine det må da gå an å finn en ainna dag...

Skjønner jeg det rett at en del av kameratene kommer utenbysfra?

Jeg vet iallefall av erfaring at når jeg har reist hjem i julen så skjer det noe omtrent hele tiden. Mange familiebesøk og mange vennebesøk. Så jeg hadde nok latt han dra likevel jeg altså...Mulig diskutert litt tidspunktet!

ORIGINAL: Black Beauty

på kvelden på 1.dag kunne han gjerne fått gått ut ja, så lenge han ikke ble for bakfull til å passe barna når jeg skulle ut 2.dag[;)].....(sånn altså viss jeg hadde mann da[;)])

enig, hadde ikke gjort meg noe i det hele tatt [:)]

nei, ikke dagen etter julaften! da skal vi til min familie å spise middag.

jeg og samboern skal kanskje ut 2 juledag sammen, håper mamma kan sitte barnevakt, har spurt ho men ho måtte tenke.

om mannen min ville ut 1 juledag så hadde jeg sakt ja sien jeg skal ut 2 juledag :P hehe men han hadde ikke fått gått  ut før unga er i seng :)

ORIGINAL: inns27

Det hadde vært uaktuelt for min del.... Da skulle jeg hatt mye igjen!
Heldigvis er jula hellig for min, han er et større tradisjonsmenneske enn meg, så det hadde aldri kommet et spørsmål om det [:)]

Back
Topp