1.juledag-skravla

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her ble det en annerledes julaften siden jeg hadde så vondt i magen, lå jo og sov halve dagen... [&o] Julemiddagen ble veldig amputert, spiste bare 1 medisterkake og bittelitt julepølse og en halv potet, klarte ikke mer, hehe. Og de sier at julemiddagen er fetende? [8D] Men julekvelden ble veldig koselig, ungene storkosa seg og var veldig fornøyd med gavene. Tobias sine gaver var stort sett prega av Lynet McQueen, så gutten fikk jo helt stjerner i øya og syntes han var heldig. Ida fikk masse fine Barbieting, klær og masse annet hun ble så glad for.
Siden det var så mange pakker, så bestemte vi oss for å ta gaver fra venner i dag, så var bare slektgaver i går. Så nå ligger det et lass under treet vårt, som vi straks skal åpne. Julefrokosten må bare synke litt, julens første måltid der jeg faktisk har spist meg mett! [8D][:D]
Senere i dag skal vi på kveitemiddag hos mamma og pappa, og resten av dagen blir nok brukt på julekos med verdens beste unger! [:)] Rregner med gavene skal undersøkes og testes på alle måter, hehe. Sambo må hjelpe meg med min gave også, jeg fikk nemlig en ny IPod nano av han! [:)][:)] Min gamle Ipod har ikke vært helt god i det siste, og det har han fått med seg, men nå må jo den nye fylles med musikk! [:)]

Ha en kjempefin 1.juledag jenter! [:)][:)]

Hei tuddelu!

Trur de basseluskene dine kom hjem til meg istedet jeg, våkna 8 med mageknip så det holdt.. er småkvalm innimellom og er trøøøøtt[&:]

Gikk da selvfølgelig glipp av årets store høydepunkt, julelunsj til mormor og pakkeleik[&o][:(]

Hei og hopp.. her sitter vi i Tønsberg.. sitter her og nyter at tante og onkel, farfar og farmor tar seg av ungene. Er sjeldent vi opplever det siden vi ikke har noen i trondheim.
Jeg har ti tusen sommerfugler i magen, flyet til thailand går om 24 timer og jeg kan ikke fatte at tiden endelig er her. Bare å komme seg gjennom flyturen nå så er vi i paradis.
I tilegg til thailand tur så har vi jo vært heldig å feiret julaften to ganger, med nisse begge gangene så tror ungene er fornøyde også [:D]

god bedring til dere som er kvalm. _går jo mye sånt for tiden så jeg holdt ungene hjemme siste uken før jul. livredd!!

Fortsatt god jul til alle sammen...store og små!!

ORIGINAL: Destiny85

Hei tuddelu!

Trur de basseluskene dine kom hjem til meg istedet jeg, våkna 8 med mageknip så det holdt.. er småkvalm innimellom og er trøøøøtt[&:]

Gikk da selvfølgelig glipp av årets store høydepunkt, julelunsj til mormor og pakkeleik[&o][:(]

Huff, var ikke meningen å sende basseluskene på juleferie til dere! [&o][&o]
Masse god bedring!

ORIGINAL: ronjas mamma

Hei og hopp.. her sitter vi i Tønsberg.. sitter her og nyter at tante og onkel, farfar og farmor tar seg av ungene. Er sjeldent vi opplever det siden vi ikke har noen i trondheim.
Jeg har ti tusen sommerfugler i magen, flyet til thailand går om 24 timer og jeg kan ikke fatte at tiden endelig er her. Bare å komme seg gjennom flyturen nå så er vi i paradis.
I tilegg til thailand tur så har vi jo vært heldig å feiret julaften to ganger, med nisse begge gangene så tror ungene er fornøyde også [:D]

god bedring til dere som er kvalm. _går jo mye sånt for tiden så jeg holdt ungene hjemme siste uken før jul. livredd!!

Fortsatt god jul til alle sammen...store og små!!

Fortsatt god jul til dere også, og ikke minst god tur til Thailand!! [:D][:D]

God dag[:D]
julaften var en kjempe koselig dag,vi kosa oss med masse mat,dessert,pakker osv...
Mikael fikk masse fint,å det gjorde vi voksne også..

Nå står kalkun i ovnen å tilbehøret er i gang,vi får nemmelig besøk kl.15.00..skulle egentlig få besøk av 4 stk,men 2 meldte avbud i siste liten[:@]Å vi har en kalkun på 5 kg i ovnen,blir litt forbanna!!!!!!men men,får bare sende med de som kommer med mat hjem i kveld så de kan spise litt rester...Men det er bare så typisk[:'(]

Ellers i dag blir det bare kos med min hærlige familie[:D]
Ha en fin 1 juledag alle sammen[;)]

Back
Topp