1. Jordmortime

lakrisbåten

Elsker forumet
I morgen skal jeg til jordmora for første gang, og jeg gleder meg sånn!!! [:)][:)]

Skal bli så rart å endelig få høre hjertelyden, og et "bevis" på at det er noe inni magen min[:)]

Massevis av lykke til!! Blir sikkert kjempegøy! [:)]

Takk [:)]

Har dere vært hos jordmor enda??

Nei, jeg har ikke vært ennå. Skal ikke før 18/4 faktisk. Men har vært hos fastlegen min hvor jeg hørte hjertelyden i uke 11 og hos gynekologen hvor jeg så noe liv i magen...hehe...det var i uke 8 da, så det var ikke mye til menneske der da...bare en liten klump som dunket i hundre :)

Lykke til ! Skal ikke til jordmor før 3.april jeg og da har jeg alt vært til UL, men gleder meg alikevel [:)]

Lykke til [:D]  Ska ikke til jordmor før 24 april jeg... Men hørte hjertelyden hos legen min i uke 12, å ska på ultralyd imorgen [:D]

Lykke til!
Blir spennende å høre hvordan det går hos jordmor...
Du får gi oss en rapport når du har vært der[:D]

har vært hos jordmor, lykke til! håper du får høre hjertelyden, det er veldig spesielt!!!
gled deg!!!

Ja Jeg fikk høre hjertelyden, den var så klar å tydelig [:D][:D][:D][:D]  150 slag i min.. Ellers var det en del informasjon om kontroller, fødested osv.. Men kjempe intr, og så godt å få hørt at det faktisk er noe der inne[:D][:D]

Ja bare å glede seg!!! Og så koselig å være hos jordmor istedet for hos legen synes jeg da.. Hun hadde så god tid, vi var inne der en time vi [:)]

Samboeren min og syntes det var så moro, for det var jo hans første "bevis" på at det var noe der [:D]

Klump i halsen på oss begge når vi hørte det[:)][:)] han var så blid å fornøyd etterpå så [:D]

oj. visste ikke det var så forskjellig praksis her i landet. Jeg har allerede rukket å være to ganger hos jordmor, en gang hos lege og tre ganger hos gyn der jeg fikk ul. Min ordinære ul blir 18 april. Jeg som syns det var så vanskelig å vente.... [;)]

Back
Topp