1 januar 2011

Looney

Forumet er livet
VIP
Første skravletråd av forhåpentligvis mange i 2011.

Min fødemåned

Looney: Hurra for fødemåned! [:D][:D]
LurveTufsa: Har du tatt test, så du er sikker? Kos deg med gutta i dag! [:)]

God morgen, og godt nytt år! [:)]

Her fikk vi sove til 08.08, og det var greit siden jeg la meg 00.18 i går, hehe. Holdt ut akkurat lenge nok, synes jeg! [;)] Våkna i dag med herrrrrlig groggy stemme, hoster gugge og har litt hodepine. Godt nytt år! [8D] Har forresten gått opp "hele" 700 gram i jula, det er jeg faktisk fornøyd med, for herregud så ukritisk jeg har vært til matinntaket. Har jo blitt pottis og godis HVER kveld i jula! [&o] Sånn sett skal det bli godt med hverdag nå!

I dag skal vi på middag hos mamma og pappa, men jeg vet ikke når. Det må jeg finne ut. I tillegg skal vi kanskje en liten tur til svigers om det passer seg sånn. Ungene skal få ta årets første bad rett etter frokost.
I år er det 1000-årsjubileum her i byen, så kl 20.11 (fiffig tidspunkt!) i kveld så er det digert fyrverkeri. Sånn påkosta greier. Ungene skal få velge selv om de vil holde seg våken en liten stund i kveld og se fyrverkeriet. Jeg håper egentlig de vil se det, for vi må gå litt borti gata her for å se det, og jeg vil se det! [8D][:D]

Ha en fin første dag i 2011 jenter! [:)]

I år blir forresten ungene våre hele FEM år, jenter!! Tenk det da, FEM år!!!! Og Tobias blir tre, herregud som tiden går! [&:]

Du Looney, hvem er det som sladrer til oss når du har født, forresten?

Godt nyttår!! Jeg er så trøtt at jeg føler meg nesten litt fyllesyk selv om jeg ikke drakk en dråpe alkohol i går[8|] Lillemor var ikke i seng før kvart over ett, men hun sov til halv ti i dag, så hun fikk nå tatt igjen litt hvertfall.

I dag har vi kastet ut det ene juletreet, senere står det andre for tur. Må bare få tilbake litt energi først.

Hørtes koselig ut med fyrverkeri i dag og Skrållan, håper ungene vil være oppe[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Ingen[&o] Har vel egentlig ingen som sladrer inne på jan 11 heller for min  sladrevenn der inne er forsvunnet

Du kan få jobben om du vil?

ORIGINAL: Looney

Ingen[&o] Har vel egentlig ingen som sladrer inne på jan 11 heller for min  sladrevenn der inne er forsvunnet

JAAAAAAAAAAAAAA!! [:D][:D][:D] Sender deg PM med nummeret mitt jeg!
Kan sladre for deg inne på jan 11 også jeg altså, om ingen andre der tar på seg oppgaven?

Jeg har igjen sovet svært lite, og samboeren er en plage om natten. Lurer på hva han egentlig drømmer om altså[8|]

N sov til 08.35, og det trengte både han og vi. Så laget gutta frokost til meg[:)] Nå gjør vi fint lite, og det er vel bare et tidsspørsmål før N kjeder seg og blir utålmodig kanskje. Men vi har foreløpig ingen planer. Mamma ville kanskje låne N noen timer.

N driver og kjører noen biler i stua her og de har nå detti ned trappen hundre gangerf og bråker helt jævlig. Men jeg fikk akkurat beskjed fra N om at skulle jeg kjefte så kunne jeg kjefte på bilene for de bare kjørte ned trappen de[&:][&:]

ORIGINAL: Looney

JAAAAAAAAAAAAAA!! [:D][:D][:D] Sender deg PM med nummeret mitt jeg!
Kan sladre for deg inne på jan 11 også jeg altså, om ingen andre der tar på seg oppgaven?

Ja, sladre begge steder du[:)] Like greit det altså[:)][:)]

Ikke lenge igjen nå Looney[:)][:D]

I dag sov vi lenge gitt[:)][:)][:)] hele gjengen sto opp 11.20[:D][:D] Eller Vilde våkna i natt og var redd så tok litt tid før hun roa seg[:)] Snille sambo som gikk rundt og bar på henne mens han sang natta sanger..Hun kom inn til oss når hun var rolig og vi sov lenge

Formen min er heller ikke enda på topp[&o] starta dagen med en 2 skiver er nødt å ha litt energi i kroppen for å kunne jobbe litt mot dette, så tok jeg 2 paracetter og gikk og la meg sto nettopp opp igjen...Føler meg helt vekkreist jeg..Vondt i kroppen spesielt hender og kner pluss stivhet i ryggen[&o]

i dag skal vi til svigers og spise lammafrikase[:D] nam nam[:D][:D]

ha en fortryllende dag dere jenter[:D][:D][:D]

N dro påaking med mormor og nå ringte han og ville være der litt til. Så da blir det sånn[:)] Der kunne han kose seg med mormor og spise godteri nemlig[:D]

Jeg skal straks i gang med middagen, og i dag blir det kylling tandoorii. Ellers har vi noen filmer vi burde sett men er liksom ikke i det moduset kjenner jeg.

Vi er endelig hjemme fra svigers.
Fant ut at jeg på mine 13 år i familien enno ikke hadde feiret nyttår med dem. Var kanskje på tide.
I tillegg var resten av svigerfamilien samlet også og det er heller ikke hverdagskost.
Ellers ble jeg forbannet på gubben igår. Han ga tulla 2x250gr paracet[:@] Han trodde hun skulle ha 500g han, men er jo bare 250g.
Det gikk bra da. Skal mere til for å bli overdose. Han har vel lært no da får vi håpe.
Tulla er ikke helt iform stakkar, men er bedre idag ser jeg.
Hun ble livredd bakkebatteriet vi tente opp tidlig på kvelden igår. Hun måtte jo også få se, og hun hylte av skrekk. Så ville hun bare legge seg. Med 2 paracet innabords så sov hun seg godt over midnatt og inn i det nye året.

Ellers har jeg tydeligvis kommet meg igjennom jula uten å legge på meg..........[:D] gla for den ja.

Godt nytt år, jenter! [:D]
Klem fra noget perifere meg! Låv ju selv om jeg ikke er her så mye lenger!! [:D][:D]

Jepp, veldig travel! Men i dag gikk det opp for meg at 2011 blir vårt første hele år med "ordinær drift" - ever. Et helt år med hverdager, uten jobbsøking, graviditeter eller permisjoner. Hjelpes, hva skal vi finne på da liksom?? [8D][:D]
2010 var ekstremt, men nå har vi funnet en slags rytme på ting, og lillemor sover relativt greit (så lenge faren ligger på madrass ved siden av deler av natten..), og jeg kjenner at livet er fint. Deilige unger og deilig mann, hurra for alt!

Håper dere har det bra alle sammen. [:D] Jeg har ødelagt den lille pcen min, og den store står i kjellerstua, så jeg bruker med telefonen til å være på nett, og der blir det i overkant knotete å henge med dere, det er derfor jeg ikke er her så mye.

Koselig å høre fra deg papaya, godt nytt år til dere! [:)]

Her holder vi på å gjøre oss klare for tusenårskubileumfyrverkeriet! [:D] Jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg litt jeg, haha! Må bare huske å fjerne mascaraen først, den er ikke vannfast, og ute snør det kjærringer!

så moro å se deg, papaya!!! håper du har det bra[:)] 

vi hadde besøk fra i går til i dag og nå har de endelig dratt[8D] koslig med besøk, men det er nå litt med det å overnattingsgjester som man egentlig ikke kjenner så godt fra før på den måten. nå har vi fått overnattingsgjest igjen, kompis av mannen som har blitt singel og 50%-pappa, men bare koslig det. han legger seg ikke så mye opp i mine ting[;)] syns nesten det er litt frekt jeg å ta over alt på kjøkkenet når man er på besøk, særlig når jeg sier nei flere ganger til om jeg vil ha hjelp. hun overhørte meg helt og tok over alt, til slutt spurte hun ikke heller, bare satte i gang på kjøkkenet[>:] jeg liker IKKE sånt!!!!!

eller så har jeg gått tur og spiser sjokkis som om jeg skulle få betalt for det[:D]

Jeg sier bare WOW, fantastisk fyrverkeri! [:D][:D] Ungene har jo aldri sett noe sånt, gjett om øya hang på stilker da! [:D][:D]

Ja, dette var greier altså! Det er visst rakettoppskyting på nyttårsaften kl 20.11 igjen også, for å markere at jubileumsåret er over, så det må vi få med oss! [:D]

Jeg og sambo ser Cast Away på TvNorge. Jeg har faktisk aldri sett den før, men den er jo ikke kjedelig som jeg trodde.

Sett Cast away i kveld vi og. I mangel på noe annet[:D] Og jeg har sett den før for jeg husket en del mot slutten. Helt greit tidsfordriv på en lørdag som føles som en søndag. Jeg er i tillegg stuptrøtt og skal prøve finne senga før det blir altfor sent. La meg vel i to - tre tiden i natt, men fikk ikke sove og siste gangen jeg tisset og sjekket klokken var den 05.30[:o] Kanskje legge meg og lese litt mer i boken min.

Back
Topp