#1 ivf. Gruer meg til bivirkninger

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Hei!:) har nettopp flyttet inn hit. Er igang med hormoner før ivf ved Porsgrunn.

Startet med synarela nesespray 12.09 og venter på bivirkninger.
Jeg frykter kviseutbrudd, depresjon. Disse to er jeg disponert for.
og i går kom frykten for håravfall. Alle disse står skrevet som bivirkninger.
Hvis man får håravfall som bivirkning, vokser det ut igjen eller forblir man tynnhåret?

Jeg høres sikkert forfengelig ut[emoji28] Kviser kan jeg leve med, det Har jeg fortsatt. Men er redd det blir mye store dype betente som tar over ansikt og rygg igjen.

Kan noen fortelle om bivirkninger de opplevde?
Og når er man ferdig med nesespray?

Jeg går på den enda, og mitt første også.

Jeg gikk opp tre kilo, for jeg var så SULTEN! Men det ga seg etter noen dager og jeg gikk ned igjen to :)
Kviser hadde jeg i de første dagene, men nå har jeg ingen. Eller, har tre... På rumpa :rolleyes:
Litt sliten og trøtt. Men fult overlevbart
Tre dager med hetetokter som kom og gikk

Uten om det har jeg ikke merka noe. Null hodepine, null dårlige følelser, null sinne :D

Jeg fikk ingen bivirkninger av synarela, utover litt ekstra hormonell, omtrent samme som jeg blir når jeg har mensen. La på meg litt, 2-3 kg, men det gikk ned etter uttak. Hadde mange store eggposer så var nok all den ekstra væsken. Litt hodepine og stinn/murringer av sprøytene, ellers ingenting der heller.

Bivirkninger er utrolig individuelt[emoji5] noen får masse, andre lite!! Jeg fikk ingenting[emoji5] Så anbefaler deg egentlig å prøve å ikke tenke så mye på det! Bare dumt å bekymre seg for noe du kanskje ikke kommer til å oppleve!

Masse masse lykke til med forsøk[emoji173]️

Back
Topp