1 glass vin???

Sebastians`mamma

Forumet er livet
jeg har  lyst å kose mg m ett glass vin i dag[:D]. leste på ammehjelpen at man skulle vente 3 timer v ett glass, og at man ikke trengte pumpe eller kaste
?jeg har pumpa for d jeg[:)]
men da gjelder d vel tilsvarende v 2 glass ikkesant? 2 måltider? men d stod også der at man ikke burde gjøre dette før d har gått 6 uker? noen som har tatt seg ett glass?

(mange spørsmål her[:)])

ingen?

Nope, har faktiskt inte ens tänkt tanken än, men det borde ju fungera som du säger..

Ska bli gott med ett glas vin sen!! [:D]

kanskje jg er tidlig ute[8|]  *skammemeg*[:)]

Inget att skamme seg for, vin är gott! [:D] Jag har inte fått rutiner än och Loke är lite avhängig av min puppe än så jag har inte tänkt tanken bara för det [;)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Hva med meg da..., bare venter til jeg kan be noen sitte barnevakt en natt så jeg får meg en liten tur ut jeg da..hehe

Men først må jeg se om hu tar flaske og virker kanskje litt rart å sende hu vekk ennå fordi jeg har lyst å på fest..[8|][:D]

ORIGINAL: knerthen

Hva med meg da..., bare venter til jeg kan be noen sitte barnevakt en natt så jeg får meg en liten tur ut jeg da..hehe

Men først må jeg se om hu tar flaske og virker kanskje litt rart å sende hu vekk ennå fordi jeg har lyst å på fest..[8|][:D]

Jeg også venter på det! Eller har jo barnevakt i mamma da. Å hun får flaske.
Bare veit ikke helt når jeg skal tørre.
Vil ikke at folk skal se på meg som ei desperat alenemor på fylla heller.
Er jo ikke sånn det er, men etter alt som har skjedd føler jeg virkelig for å ta en tur og heve hodet litt

jeg har nett så vidt smakt på en øl...men når Caroline har lagt seg i kveld så tror jeg det blir en hel øl[;)]

ORIGINAL: @mandasMamma

ORIGINAL: knerthen

Jeg også venter på det! Eller har jo barnevakt i mamma da. Å hun får flaske.
Bare veit ikke helt når jeg skal tørre.
Vil ikke at folk skal se på meg som ei desperat alenemor på fylla heller.
Er jo ikke sånn det er, men etter alt som har skjedd føler jeg virkelig for å ta en tur og heve hodet litt

sånn føler jeg det å!

Jeg skal ha ett glass vin i kveld [:)] Gleder meg masse til en god helstekt indrefilet med bakt potet og gooood rødvin til, jeg har også pumpa selv om det ikke er nødevendig...vil jo ikke utsette lillegull for noenting...selv om alle sier at det går bra...[;)][;)]Har ikke drukket rødvin siden mai....så....ååååhhh...det blir mums!!!!

ORIGINAL: gunnemor

Jeg skal ha ett glass vin i kveld [:)] Gleder meg masse til en god helstekt indrefilet med bakt potet og gooood rødvin til, jeg har også pumpa selv om det ikke er nødevendig...vil jo ikke utsette lillegull for noenting...selv om alle sier at det går bra...[;)][;)]Har ikke drukket rødvin siden mai....så....ååååhhh...det blir mums!!!!

Samme her[:D] Hvor mye har du pumpet ut egentlig?? Jeg har foreløpig 140ml jeg.. Det må vel holde[8|]

jeg tror jeg skal ha meg et par øl i morgen...skal ikke ut, bare ta et par i sofaen[:)] skal ut 24 feb, å den er nøye planlagt[:D] føles som evigheter siden! har begynt å pumpe litt lager som står i frysen, så her er det guud 2 gooo[8D]

har faktisk hørt om noen som gikk ut på byn en uke etter fødselen. litt tili synes jeg, men hver enkel kjenner jo selv når tiden er inne.

Vinen smakte fantastisk, men fikk en j.... dårlig samvittighet da junior våknet og bare fikk melk på flaske...hadde pumpet 280 ml, fra 20:00 til 04:00 hadde han spist det hele...[;)] mammas lille matvrak, så kl 06:30 var det frem med en utrolig melkesprengt pupp...auuuu auu...lenge til neste vinglass tror jeg[:D][:D]

Men må innrømme at det beste nok var brusen, drakk 2 store glass!!![:)][:)]

d var godt m ett glass vin ja[:D] men den melkesprengen var ikke no særlig he he[:D]  De er fortsatt helt sprengt føler jeg! 

Back
Topp