fano
Gift med forumet
I dag fikk jeg ringt riksen, de sa jeg skulle ta de 2 eggene som er fryst før jeg tar 3 forsøket. Jeg skal inn til samtale nå i juni for og høre om det er noe de kan gjøre med den kraftige mensen min. Den er så nøyaktig og pløyer gjennom alt som er så tror ikke noe kommer til og klare og feste seg før det blir feid ut av mensen. De kan sikkert ikke gjøre noe, men må spørre alikevel. Tror de begynner og bli lei maset mitt på riksen, men det er tross alt MIN kropp de herjer med så jeg vil ha svar.
De sa også at det er bare 20% som blir gravid på fryse egg, 40 % av eggene dør under opptining[:o] Jeg har 2 egg på frys, de tiner begge og setter inn begge hvis de overlever, men tenk hvis begge dør da?
Skal visst bare gå på en tablettkur for og hindre eggløsning før de setter inn egg, litt mildere behandling denne gangen da. Jeg skulle begynne på tablettene på første mensdag i august, så da er nok en ventetid i gang [:'(]
De sa også at det er bare 20% som blir gravid på fryse egg, 40 % av eggene dør under opptining[:o] Jeg har 2 egg på frys, de tiner begge og setter inn begge hvis de overlever, men tenk hvis begge dør da?
Skal visst bare gå på en tablettkur for og hindre eggløsning før de setter inn egg, litt mildere behandling denne gangen da. Jeg skulle begynne på tablettene på første mensdag i august, så da er nok en ventetid i gang [:'(]
Så mykje rart legar kan sei[:D]