1 Fyseforsøk i august

fano

Gift med forumet
I dag fikk jeg ringt riksen, de sa jeg skulle ta de 2 eggene som er fryst før jeg tar 3 forsøket. Jeg skal inn til samtale nå i juni for og høre om det er noe de kan gjøre med den kraftige mensen min. Den er så nøyaktig og pløyer gjennom alt som er så tror ikke noe kommer til og klare og feste seg før det blir feid ut av mensen. De kan sikkert ikke gjøre noe, men må spørre alikevel. Tror de begynner og bli lei maset mitt på riksen, men det er tross alt MIN kropp de herjer med så jeg vil ha svar.

De sa også at det er bare 20% som blir gravid på fryse egg, 40 % av eggene dør under opptining[:o] Jeg har 2 egg på frys, de tiner begge og setter inn begge hvis de overlever, men tenk hvis begge dør da?
Skal visst bare gå på en tablettkur for og hindre eggløsning før de setter inn egg, litt mildere behandling denne gangen da. Jeg skulle begynne på tablettene på første mensdag i august, så da er nok en ventetid i gang [:'(]

Hei, jeg skal også ta fryseforsøket vårt i aug.
Hører også til Riksen.

Har bare ett egg på frys, men har tenkt tanken mange ganger om
det ikke overlever opptinning.

Vi skal sikkert ta de sammen tablettene.

Oi så spennende [:D] Hvor i landet holder du til da? Vi bor i Lørenskog.
Har du hatt mange forsøk før?
Gruer meg litt med tanke på opptining osv. Veit du om noen som har blitt gravid på fryseforsøk?

Så greit at du har fått noen datoer å forholde deg til.
Er et sjansespill dette, men satser på at det går fint med begge fryseeggene dine.

Dette blir spennande[:)] Du må berre "masa" på dei. Er jo så masse ein lurar på og då treng ein jo svar. 

Helt klart. Etter forrige forsøk fikk jeg også en samtaletime, eller spørretime som jeg kaller det. Hn legen jeg fikk er ganske morsom, han sa jeg var veldig dyp og analiserende og tankefull så han anbefalte meg og skrive en bok om mitt liv eller bli muslim. H an sa at muslimer klarr og lukke seg inn i sin egen verden når de mediterer på matta si 5 ganer om dagen, han mente jeg burde prøve og være i nuet og ikke fundere og være så mange andre steder samtidig. Ikke lett og praktisere skal jeg si deg [:D]

Så mykje rart legar kan sei[:D]

Kan jo væra det er lurt å ikkje fundere for mykje, men det er lettare sagt enn gjort[;)]

Ja ikke sant. prøver og la hver og tenke, men hvordan kan man det da når man plutselig får satt inn eg egg, et liv og så skal man likson ikke tenke på det, eeehhh, det funker jo ikke. Hvis noen kunne slått med i svime noen uker etter innsetting hadde det vært fint. Noen som melder seg*?? hihi [:D]

ORIGINAL: fano

Oi så spennende [:D] Hvor i landet holder du til da? Vi bor i Lørenskog.
Har du hatt mange forsøk før?
Gruer meg litt med tanke på opptining osv. Veit du om noen som har blitt gravid på fryseforsøk?

Har hatt 3 forsøk, på siste forsøket fikk vi ett egg på frys.
Bor i Moss.

Vet ikke om noen, men vi SKAL bli det. [:)]

Ja det skal vi, uten tvil [:D] Får leve i håpet i sommer. Blir en laaaaaaaang sommer da. Jeg blir 30 år så jeg skal ha 2 fester, noe og henge fingra i hvertfall [:D]

ORIGINAL: fano

Ja det skal vi, uten tvil [:D] Får leve i håpet i sommer. Blir en laaaaaaaang sommer da. Jeg blir 30 år så jeg skal ha 2 fester, noe og henge fingra i hvertfall [:D]

Vi får lade opp i sommer vi. [:)]
2 fester, da har du nok å gjøre.

Vi får håpe tiden bare flyr avgårde, så er plutselig aug her.

Tusen takk [:)] Skulle ønske jeg sto i ditt ståsted da....sukk

Back
Topp