1 forsøk til kortkrigen :)

[ Monica ]

Gift med forumet
fikk ikke dette godkjent så viser det heller her jeg [:D]

blir glad for kommentarer og råd hvis noen har noe å tilføye[;)]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Det var jo kjempe nydelige. Sånne farger jeg liker å bruke. Hvorfor ble det ikke godkjent? hvor har du kjøpt den blomsten?

takk for det[:)]

bazillen var litt for hvit[:)]

blomsten har jeg byggd opp selv med to forskjellige blomster og lagt oppi perlepynnt :)

Nydelig kort!!
Den blomsten du har lagd er lekker!

Nydelig kort[:D]

Himla fint kort! Og nydelig blomst.

Oi, dette var skikkelig flott syns jeg!
Nydelig med mørk fjær, og resten av pynten var bare lekker!

Kortet var bare nyyyyyyyyydelig, og jeg skal si deg at det er noe skikkelig DRITT å skulle bestemme hva som godkjennes og ikke... [&:][&:]

Var ikke bare at Bazzillen var hvit, men mønsterarket så også veldig grått ut, i forhold til resten av den brune pynten..

Men, skal love dere alle sammen, at kort nr 2 fra Monica var minst like nydelig! [:D][:D][:D][:D] OG godkjent! [:)][:)]

ORIGINAL: Pijah

Kortet var bare nyyyyyyyyydelig, og jeg skal si deg at det er noe skikkelig DRITT å skulle bestemme hva som godkjennes og ikke... [&:][&:]

Var ikke bare at Bazzillen var hvit, men mønsterarket så også veldig grått ut, i forhold til resten av den brune pynten..

Men, skal love dere alle sammen, at kort nr 2 fra Monica var minst like nydelig! [:D][:D][:D][:D] OG godkjent! [:)][:)]

det går greit det[:)] og takk for det[:)]

vet at arket så grått ut på bildet men i bestillingen av arket står det at fargen er beige og det var jo lov[;)] ( og har ett utroligt elendig kamera ).
skal prøve å få til bedre bilder [:)]

og til dere andre også . takker masse for koselige kommentarer[:)]

Nydelig kort!!!

For et utrolig nydelig kort! [:D]

ORIGINAL: toneany

Oi, dette var skikkelig flott syns jeg!
Nydelig med mørk fjær, og resten av pynten var bare lekker!

Back
Topp