1 februar snakkings

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Hei sveis! [:)]

Her sov vi til halv 8, just the way I like it! [:)] Dro rett på butikk og apotek etter frokost, og kjøpte klyster og laktulose til Tobias. Nå jobber han med 3. bleia på 10 min! [:)]
Svigermor kommer om en times tid, hun ville ha med seg Ida på overnatting. Tobias blir kanskje med, litt usikkert siden han er litt småpjusk pga klysteret. Vi får se.

ORIGINAL: Skrållan

Her sov vi til halv 8, just the way I like it! [:)] Dro rett på butikk og apotek etter frokost, og kjøpte klyster og laktulose til Tobias. Nå jobber han med 3. bleia på 10 min! [:)]
Svigermor kommer om en times tid, hun ville ha med seg Ida på overnatting. Tobias blir kanskje med, litt usikkert siden han er litt småpjusk pga klysteret. Vi får se.

Ååå,så heldig dere er som har besteforeldre som bryr seg..vil også ha..

Skrållen: Bra at klyster og div hjalp på[:D] Skal dere noe spesielt i dag, eller er det bare en frikveld?
Mandy: Trist at besteforeldrene ikke bryr seg[&o] Er så mange som har det problemet, er virkelig synd.

I dag begynte jeg egentlig på skolen 10.00, men klarte ikke helt å komme meg opp, så venter til neste time som er 14.00 - slutter jo ikke før 21.30 så deilig og kutte dagen litt..

Var på hytta i helgen, og det var kjempe kos. Var med 2 vennepar, og hadde det så morsomt. Er så gla for at vennene våre tar så stor interesse i Christoffer (det ene hadde til og med med seg en gave til han)[:)] Syntes det er så koselig! De prøver også å få barn, og jeg håååper den sitter snart, så har jeg ei og gå hjemme med! [:)][:)][:)]

Når vi kom hjem i går så lånte vi bort mini, og dro og så på avatar - som var helt ufattelig bra! Deilig med kjærestekveld, men kjenner i dag at det har blitt litt for mye aktivitet i helgen, for jeg er veeeldig sliten! Må nok legge meg tidlig i dag ja!

Ha en strålende dag alle sammen

Startet som en dritt dag da jeg ikke fikk låst opp gamle bilen fordi låsen var fryst. Dermed rakk jeg ikke treningstimen og ble sur. Trener i kveld isteden jeg da. Men hadde vært så digg å være ferdig emd det liksom. Nå skal jeg snart lese litt skole og spise pottis[:D] N er i bhg og jeg gleder meg til å hente han etterpå. Har ikke sett han siden fredag jo. 

Startet dagen med magesmerter jeg. Ikke morro............
Så derfor blir det relaxing idag tror jeg.
Oppdaget i helga at jeg har klart å gå ned 2kg på 3 uker. Er så glad så glad...............har ikke trent ekstra, bare blitt flinkere på andre områder. Så dette var positivt. Har igjen 15kg så er jeg fornøyd. Men første delmål er 5 kg til.
Helga ble tilbrakt til svigers igjen. Gubben hjelper dem med fjøset i helgene siden svigerfar er sykemeldt.
Er litt lei no, så håper på en frihelg snart.
Men vi fikk feiret både jul og nyttårsaften i helga da..........................Søstera hans har kommet hjem fra australia, så hun har ikke fått feiret norsk jul og nyttår, så vi tok det i helga.

Oj hadde mye på hjertet jeg.

ORIGINAL: mandy

ORIGINAL: Skrållan

Ååå,så heldig dere er som har besteforeldre som bryr seg..vil også ha..

Ja, de har kommet seg kraftig etter vi flytta hit! [:)] blir første gangen Tobias sover borte da, litt spent på det.. men går vel bra!

ORIGINAL: SillyDilly

Skrållen: Bra at klyster og div hjalp på[:D] Skal dere noe spesielt i dag, eller er det bare en frikveld?

Ja, kjempebra! [:D] han ble en helt ny gutt, magen ble mye mindre og ikke knallhard, og han SMILTE jo! [:D][:D] gråt masse da klysteret begynte å virke da, men tror han synes det var verdt det!
Nei, skal ikke noen verdens ting... jeg blir alene hjemme til tidligst kl 18, da kommer sambo hjem. Om toget er i rute. Så vi skal nok bare være hjemme i kveld, se Cougar Town og Svenske Hollywoodfruer, hehe! Ikke har vi noe godt å spise på heller, så blir egentlig tam kveld [;)]

Hurra for 2 kg mindre på 3 uker fruen, akkurat det samme som meg jo! [:D] jeg har også ca 15 kg igjen, så er jeg hæppi! jeg har trent mye for det jeg da, men spist det samme som før. Jeg har faktisk trent så mye at jeg har kjempevondt i knær og ankler, og i følge sambo så går jeg som om noen har skjært over akillesen min. Men 2 kg mindre, woho! 

Hmmm, jeg tror lillebror har døgnet feil vei. Han bare sover hele dagen, må jo vekke ham for å mate han jo. Mistenker et snev av gulsott som gjør det litt sånn da. Men om natten er han mer aktiv. Gråter ikke men han ligger liksom å spreller litt. Men det går seg vel til. [:)]

Mannen er på vei til tannlegen. Etter dette besøket så har regningen kommet opp i 16000! [>:] For no dritt!
Håper han kommer seg hjem til å få hentet Hannah i bhg for jeg er ikke så keen på å dra lillebror ut i denne kulden. Det vil jo aldri gi seg![&:] Nå er det meldt sprengkulde ut februar.....!

Uæh tror Spaniaturen vår i juni mulignes går til helvete[>:] Gubben må jobbe på noe messegreier den første helgen vi skal være der nede, og jeg gidder ikke reise dit for kun 5 dager. Skal vi være lenger må vi finne annet sted å bo og det vil ikke jeg. Leiligheten vi skulle låne er nemlig opptatt om vi drar senere enn planlagt. Men svigers skal se på saken og se hva de kan få fikset for oss. Hadde vært kos å dratt dit med de igjen altså.

Så nå titter jeg på reserve-løsninger i tilfelle det ikke blir Spania. Tror vi ender på familietur til Thailand eller Usa da altså. Jeg orker ikke vanlig stress-sydenferie med to millioner andre norke, svenske og danske familier merker jeg.

hei, hei!

hjemme fra jobb og middagen står i ovnen. i dag blir det brus til middag for jeg har bursdag i dag, 30 år gitt[8|][:D][:D] hurra for meg[:D]

ingen feiring i dag, men onsdag, lørdag og søndag blir det kalas[;)]

Hurra for deg MaRtE! [:D]

Der fikk sambo sms fra mora si, da har Tobias hyla seg i søvn... stakkars lillemann, savner han jeg! Er jo vant til at Ida sover borte, og at hun trives når hun er på overnattingsbesøk, men Tobben har jo aldri sovet borte før... også måtte han hyle seg i søvn... gleder meg til å se han igjen i morgen!

det går nok fint, skrållis[:)] kos dere og nyt stillheten[:)][:)]

Joda, hender seg jo han hyler seg i søvn her også, hehe, så det går nok bra! [:)] vi prøver å nyte stillheten, men det har vært noe som har mangla her i hele dag! [;)] Det aller rareste blir nok å IKKE ha to småtroll som skal opp før hanen fiser i morgen tidlig! [:D]

Jeg startet denne men hadde aldri tid til å skrive før nå jeg...

Det snør kjempemasse her altså.........Helt merkelig det der altså.......Kan ikke huske sist vi hadde så mye snø og så lenge

Men jeg elsker da snøen jeg så jeg storkoser meg.....Men er ikke helt lett å kjøre enkelte plasser.

God kveld
er enda på "ferie" hos svigers. og typisk så er storemor blitt syk
har ikke vært skikkelig syk på ett år, men er så kjipt. vært på legevakta i kveld, nå sover hun søtt.
Lillemor har begynt å gå, så ting skjer fort, snart ett år også.

Skrållan, deilig med barnefri da!!
Buffi: synes også det er deilig med snø, og kan ike huske det har vært verken så mye og lenge snø som nå!! herlig!! (bare gruer for å kjøre 9 timer i bil hjem....)
Shopoholic: har dere vært hos kiropraktor?? el annet? HVa med å legge henne tidligere på kvelden?? trappe ned på nattamming, eget rom? jeg vet ikek helt jeg...sammenrullet dyne som hestesko rundt hodethar hjulpet begge mine til å sove lengre etapper igangen..!

Hjemme fra trening jeg nå. Dro sent etter at N hadde sovnet siden ejg ikke har sett han siden fredag. I morgen skal jeg trene igjen på morgenen, før soling og lesing. Senere i morgen tar jeg med N og besøker ei venninne som også er her inne. Det blir sikkert kos for både store og små[:)][:)]

Snart hopper jeg til køys. Må bare drømme om litt ferie først. Titter på turer til Kapp Verde. Noen som har vært der???

Back
Topp