N
Nummer1(-:
Guest
hva er fordeler og ulemper med å bo i 1. etasje i et bolighus/blokk med totalt 3 etasjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: McMorhvor stort er det problemet i et nybygg?[8|]
Ulempe: Tramping over deg[:)]
ORIGINAL: Nummer1(-:
ORIGINAL: suprAniracææææsj!!
ORIGINAL: Nummer1(-:
Ha! Like ille spørr du meg!
ORIGINAL: Ida_83takk...egentlig akkurat hva jeg ville høre[&:][:)]
Jeg bor i første etasje i nybygg og ville ikke bodd i noen andre etasjer. Tramping over hører vi ikke. Litt innsyn kan det jo bli, men vi bor litt opp fra vegen og gangveien, så er ikke noe stress.
Det positve er bla. utearealet, får mye mer følelse av egen hage og kan lettere bruke den [:)][:)]
ORIGINAL: Baby i August!jeg tenker også at det sikkert er ok når jeg har en liten en....[:)]men er REDD for støy ovenfra[&:][&:]
Vi bor i høy 1. etg, dvs har kjellerleilighet under oss, og kun bakkeplan på baksiden..
Litt negativt er jo innsyn (vi har det jo kun på baksiden, og hadde det vært på forsiden hadde det vært kjipt tror jeg..)
Hører veldig lite bråk ovenfra, det spørs jo på bygget da vil jeg tro, og naboene!
Ellers er det jo strålende med bare en trapp å slepe barnevogn og handleposer!
Kort vei ned hvis det brenner er jo en fordel, (jeg er litt para.. men syns det er godt å vite at jeg kan hoppe fra verandaen uten å bli mos)
Dårlig utsikt er jo et minus, men man får jo med seg livet på bakken da! :)
Fornøyd med å bo i 1. jeg hvertfall..
ORIGINAL: gammonbabyhva er det-litt nærmere forklart?? og hvor kan man leie det?...å hva koster det?
Du kan leie inn en støymåler før du flytter inn, for å sikre deg at du ikke kommer til å bli plaget av tramping osv fra naboene over deg[:)]
Ei venninne av meg gjorde det nettopp, hun kjøpte en splitter ny leilighet, men det viste seg at det var mye støy i den. Tor de fikk litt erstatning for det.
ORIGINAL: Nummer1(-:hopp[:)]
ORIGINAL: gammonbabyhva er det-litt nærmere forklart?? og hvor kan man leie det?...å hva koster det?
Du kan leie inn en støymåler før du flytter inn, for å sikre deg at du ikke kommer til å bli plaget av tramping osv fra naboene over deg[:)]
Ei venninne av meg gjorde det nettopp, hun kjøpte en splitter ny leilighet, men det viste seg at det var mye støy i den. Tor de fikk litt erstatning for det.