1 eller 2 egg??

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
Vi er jo nå i gang med nytt forsøk og lurer på siden dette nå blir 3 innsett om vi kanskje kan få sette inn 2 egg denne gang...

Noen som har fått det??

Jeg og sambo har prata om det og funnet ut at vi får høre hva legen sier. Har lyst å sette inn to egg..

Har hørt det er større sjangs for å miste om en setter inn to egg, stemmer det??

Eg hadde fått satt inn to egg på ferskforsøket visst det kun var to egg som blei befrukta, eller på fryseforsøk. Satte inn to på fryseforsøket. Det er vel ofte på tredje ferskforsøk det blir meir vanlig å få setta inn to. Men det kommer nok heilt ann på kor mange egg dåke får og kvaliteten.

Blir spennande framover no[:D]

Vi fikk spørsmål om vi ville ha 1 eller 2 egg på dette første forsøket vårt. Det var ikke vanlig praksis ved UNN å sette inn 2, men det ene egget var litt senere i delingen så vi kunne få begge der og da eller så måtte vi vente en dag til for å se hvilket av de 2 eggene som ble det beste.

Er evig takknemlig nå for at vi fikk det spørsmålet (og hadde diskutert på forhånd hva vi skulle gå for om sjansen for 2 bydde seg) for nå er jeg gravid med 1 baby - og hvem vet, kanskje det hadde vært det gale egget som ble innsatt om det bare ble ett egg...

Ang. statistikk for å miste ved 2 egg så aner jeg ikke hvordan den er. Jeg ser på 2 egg som en større sjanse egentlig, både for enlinge- og flerlingesvangerskap.

Takk for svar jenter:)

Vi får høre med legen når vi har henta ut egga.

jeg satte inn 2 egg på 2ivf, og jeg fikk da tvillinger

de setter inn 2 egg på 3ivf . men hvis du ikke ønsker setter de kun inn 1.
jeg valgt å sette inn 2 for å øke sjansen.

anbefaler også å ta akupuntur føre og etter innsett.

Hatt 4 forsøk, og har satt inn 2 egg på 3 av dem.

Som hegemw skriver, anbefaler jeg også akupunktur før og etter innsetting.

hei[;)]jeg satte inn et 1 egg på første forsøk. 2 inn på de andre forsøkene[;)]hvis vi må ha flere runder så kommer vi til og sette inn 2, føler sjangsen for og lykkes øker[;)]lykke til..

satt inn 2 på første forsøk,men mistet fort.
satt og inn to egg denne gangen og har fått en baby[:)]

Back
Topp