1. Desember....

Annask

Gift med forumet
Hurra i dag er det 1. desember og gjett om jeg alerede har fått på julevoksduken på spisebordet og julegardiner på kjøkkenet fda......[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

vasket og strøyk ferdig alle juledukene i går også, så nå skal det vaskes av alle flater og på med duker og lys i vinduene...

ELSKER JULEN.

Desember er så koselig, med masse lys overalt[:)].
Jeg har fått frem adventsstaken, og den lilla løperern til spisebordet.
Og stjernene henger nå og skinner i vinduet[:D][:D][:D].
Gleder meg til jul[:D]

hihi godt å høre at det ikke bare er meg da....[:D]

vi er tidlig oppe vet du bolla...[;)]

når ting ligger klart klarer jeg ikke å vente med å få det på plass....[;)][:D][:D]

ORIGINAL: #bolla72#

det var tidlig på morran!
Skal få opp julegardin på kjøkkenet, og stjerne og lys i vinduet i løpet av helgen.

[;)] Samme her....[:D][:D]

wow[:D][:D]så effektiv du e[:D][:D][:D][:D][:D] e me gledame!!!men vi skal pynte imorga da! skal vente til da[:D][:D] skal ta ned julekassene i dag!!!

først ska vi t byn og kjøpe nye gardiner!!! dem e har no har e arva av mora miså dem e temmelig gamle... hehehe

sånn da var dukene på plass også gitt og lys i vinduer og i lysestakene...

lovet nettopp gubben å vente med nissene til lørdag den 15 så da får jeg vel prøve å holde det..[&:]

ORIGINAL: Annask

Hurra i dag er det 1. desember og gjett om jeg alerede har fått på julevoksduken på spisebordet og julegardiner på kjøkkenet fda......[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

vasket og strøyk ferdig alle juledukene i går også, så nå skal det vaskes av alle flater og på med duker og lys i vinduene...

ELSKER JULEN.

Du er velkommen til Vestlandet med energien din [;)]
Kan lage julegløgg til deg om du tar strykingen min [:D][:D]

ORIGINAL: Eirin_3

ORIGINAL: Annask

ELSKER JULEN.

Du er velkommen til Vestlandet med energien din [;)]
Kan lage julegløgg til deg om du tar strykingen min [:D][:D]

liker å stryke jeg så det kunne jeg ha gjordt vet du...men programmet er litt tett frem mot den store dagen så jeg er redd jeg ikke rekker[&:][&o]

ORIGINAL: #bolla72#

Du er velkommen til Vestlandet med energien din
Kan lage julegløgg til deg om du tar strykingen min

ORIGINAL: Antonie_

Lyst å ta en tur hit å eller[8|]

Hehe[:D]

Annask,nå må du nok reise på juleturne og vaske,stryke og pynte hos "alle" BV-damene!

ja det ser jammen slik ut gitt..[:D][:D]
eller vi kan sende rundt litt av kaffen din så klarer de jobben selv....[;)]

Back
Topp