1.desember!

Bare -10 grader her i dag, say whaaaat?! [:D]

Sambo er hjemme i dag, han skal i begravelse senere i dag. Men han aner ikke når, det er så vidt han vet hvor, haha!
Jeg og ungene stikker på trening kl 9, og siden det er så varmt i dag så kanskje vi kan være litt ute og leke senere i dag også [:)] Og Tobias kan sove duppen sin ute! Herlig! [:)]
Senere i dag kan det være at jeg ber sambo kjøre oss på senteret, så blir vi ferdige med et par julegaver til. Også skal vi så klart se adventsserier på tv!

Ha en fin dag dere! [:)]

god 1.desembermorgen[:)]

nå har vi sett første månetoppen, får ikke sett det i kveld så da var det fint vi fikk se det nå. syns ikke det så så bra ut jeg da, håper det går seg til! thomas satt i ro så han likte det vel. han tror det er jul nå han da, har vel forklart han det 5 ganger i dag, men han mener det er jul lell[:D]

i dag må jeg bake til skoleforestillingen i kveld, alle med jenter i 1. og 3.klasse må bake noe. det må da bli mye, men det kommer sikkert mange. jo, når jeg tenker meg om så er det jo 300 elever på barneskolen og om alle kommer med foreldre, evt besteforeldre, blir det jo mange.

var forresten -12 her, håper det legger seg rundt -10. stor forskjell å gå ut i -10 og -16 som det var i går[&:]

ha en fin onsdag!

[:o]strålende god 1 desmeber morgen[:o] NOT!

Nicholas våknet med vondt i magen og endte med å spy ned soverommet vårt, gangen og badet[X(] Så nå har vi dusjet begge to og vaskemaskinen går for fullt. Han har fått igjen litt farge i ansiktet og spiser salte kjeks. SÅ jeg krysser fingrene for at dette ikke er langvarig. Vet det går mye spysyke rundt omkring så ikke rart han med to bhg og dobbel smittesjanse er blitt dårlig.

Har og fått telefon fra en annen bhg i kommunen som kan tilby full plass til N fra januar. Men det betyr enda ett bytte for han, og denne bhg ligger ikke i vår skolekrets slik at det er liten sjans for skolekompisser fra bhg. Så tror jeg tar sjansen på å takke nei og håpe på full plass der vi allerede har begynt.
Hva tenker dere?

Dagens plan om BodyWorkout kl 09.45 utgikk i det noen spydde på soverommet mitt. Må i banken for å signenre lånepapirer i løpet av dagen, men dette avhenger totalt av formen til sjefen om det blir noen biltur noe sted.

Vi fikk flyttet låne vårt og dermed lavere rente, og sparing av mer enn 6000 i året[:)][:)][:)]

god bedring til N[:)] og flott med sparte penger alltids noe bedre å bruke de på[:D]

i går da vi henta thomas lukta det spy i hele bhg, og i dag hang det opp lapp om lus[8|] jadda, jadda, her kommer det fra alle kanter. akkurat ferdig med spy og lusperiode på skolen så kommer det så klart til bhg[>:]

men bøtta står klar ved senga hans, stått der siden maria spydde[8D][:D]

Inge mer spying *kryss i taket*. Salte kjeks, cola zero, youghurt har funnet veien ned i magen og blitt der. Det er et godt tegn. Nå leker han og koser seg, og sier han ikke har vondt i magen mer. Så da blir det vel en tur ut om en times tid for å signere lånepapirer og kjøre oldemor på butikken. Resten av dagen blir det hjemmekos[:)]

Jeg har skrubbet soverommet vårt, gangen og badet. Satt på vaskemaskin nummer to og hengt opp en maskin. Mskin nummer to er kun sengeøty og håndkler og går rett i tørketrommelen når den er ferdig vasket. Da skulle alle spy-spor være fjernet[:)]

Fin dag, snille unger. [:)]

Har noen av dere opplevd at ungene (eller dere) har hatt neglerotbetennelse? Sivert har det og det går liksom ikke over. Prøver å rense å smøre det men det er ikke så lett med han. Også skulle jeg gjerne hatt plaster på det når jeg har smurt med Fucidin salve men det går jo overhode ikke. Han blir jo helt vill på plasteret og bare biter og piller på det til det detter av.[&:]
Noen tips? Skal på hs i morgen og høre hva de syns.

God bedring til Nicholas! [:)]

Har ingen erfaring eller tips jeg McBaby, håper Sivert blir kvitt det snart! [:)]

Fin dag her og[:)] Ikke gjort altfor mye i dag. Hentet lillemor som har sovet hos farmor siden de var på Kardemommeby på teater i går. Besøkt foreldrene mine, og nå har vi vært i skauen og hentet litt einer og granbar som vi pynter med. Har et lite prosjekt på gang. Skal fryse hjerter av vann, og henge de opp med rød sløyfe over noe granbar. Tror dere det blir bra?[:)]

Burde egentlig stått med hodet i vaskebøtta i dag når jeg har fri, for vi skal ha "visning" på lørdag (=en del tanter til mannen som ikke har sett huset før) men jeg er ekspert på å utsette ting, så vi tar det en annen dag[8D]

ORIGINAL: McBaby

Fin dag, snille unger. [:)]

Har noen av dere opplevd at ungene (eller dere) har hatt neglerotbetennelse? Sivert har det og det går liksom ikke over. Prøver å rense å smøre det men det er ikke så lett med han. Også skulle jeg gjerne hatt plaster på det når jeg har smurt med Fucidin salve men det går jo overhode ikke. Han blir jo helt vill på plasteret og bare biter og piller på det til det detter av.[&:]
Noen tips? Skal på hs i morgen og høre hva de syns.
ja, thomas hadde på ei tå. smurte med salve og plaster over. gikk jo greit når vi hadde på strømpebukse/sokker, så han tok ikke av plasteret. dette var når han var en del mindre enn nå, 1-2 år kanskje.

Jeg tror det blir veldig bra McMor! [:)]

Jeg har verdens snilleste foreldre! [:)] Mamma var her nettopp med nystrikka blånisseluer til ungene, og på kontoen min har de satt over et større pengebeløp! [:D]

Skal man løfte rompa fra sofaen og få sjefen i senda da tro?

Ingen mer spying i dag, så kanskje det ikke var spysyken som kom allikevel[8|] Han er iallefall helt fin igjen så da blir det en kort tur i bhg i morgen, mens jeg er hos legen på kontroll.

Men det ble ingen trening for min del i dag da dessverre[&:]

Back
Topp