1. Desember - Tirsdag

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen!

Da har jeg og William dusjet og kledd på oss, og nå sitter vi å ser på Jul på Månetoppen - synes det er så koselig!! Og William følger virkelig nøye med [:D] Leah ligger å sover enda - om litt under to timer skal jeg levere dem i barnehagen, så tar jeg med kjæresten på juleshopping!! Det blir også koselig [:D]

Ha en flotters dag alle sammen [:)]

Er det jeg som roter, eller er det onsdag i dag?

HEr fikk vi en lang og lat morgen i senga... August begynte å grynte litt i halv sju-tida, men det eskalerte aldri, han lå og småpludret for seg selv, så vi lot han ligge. Ti på sju kom Johanna inn i senga til meg for litt kos, og først da hun gikk på do og bråka litt sa August fra at han ville opp. Vi kosa oss i senga til G og Johanna var ferdige på badet, så gikk vi og ordnet oss - klokka var jammen åtte før vi var nede i stua i morges!"

August er i strålende form, springer rundt som en ojoj og finner på masse moro, blid som en sol. Jeg fyrer, og driver og tar backup av bildene på pc'n min... den slo seg på med masse feilmeldinger i dag, så jeg fikk litt hetta... den eksterne harddisken jeg har hatt backupen min på har nemlig krasjet, så jeg har ingen backup av bildene våre (skulle tro jeg aldri lærte, ikke sant?)

Hfar ingen planer for dagen - annet enn å være her hjemme med lillebror og leke, kose og trøste (blir litt knall og fall), og så har jeg møte på jobb klokka to, så jeg håper G klarer å komme hjem da

I dag er onsdag ja [:D][8D]

Brrrr.. I dag er 20 kalde [:o]. Trym er levert i bhg og jeg sitter under pleddet og surfer, ikke helt i form. Spysjuka har ikke helt gitt seg, holdt på siden mandags kveld [&o]. Klarer jo nesten ikke å spise, har heldigvis lagre og ta av for bebisen sin del [;)][:D] Håper det går over til i morra. For å være syk er ikke helt meg [8D].

Ellers så blir det vel bare å slappe av, og kanskje om formen er bedre å rydda kjøkkenet, ser ikke ut [8D].

Uff, det er tøft med denne omgangssyka - jeg spiste ikke før tredje dagen når jeg hadde spysyka for noen uker siden...eller, jeg spiste vel et knekkebrød eller noe på dag to. Håper du kommer deg snart nå!

Her er det 11 kalde i dag - uvanlig kaldt for distriktet her. Eller, det er ikke uvanlig med 11 kalde, men at det er det i flere uker (til og med flere dager) på rad er uvanlig - kjenner kulda kryper gjennom huset her, det blir kaldere inne for hver dag, og vi må fyre hardere og hardere for å stoppe det

Fikk i meg 2 skiver i går, men kom desverre opp igjen. Har klart å holde på 2 knekkebrød i dag [:D] Så det lover jo bra. Har t.o.m klart å rydde kjøkkenet og lagt i hop klær. Så det lover jo bra. Men kjenner jeg ble sliten nå. Skal sove litt og stikke en tur på legekontoret og hente ut en resept.

Lenemor: Off.. Ja, kjenner til det med at kulda sniker seg godt inn her. Må ha på 3 oljeovner og en panleovn (fordelt på stue og soverom, 85 kvm) for å holde det på 22 her inne, det blir dyrt [>:]. Men må jo bare.
Men dere merker nok forskjellen når dere skal inn i nytt hus til neste år [;)][:D] 

Ser det er jevnt kaldt over hele landet gitt..! Her var det 14 grader i stua når vi sto opp.. Men nå har vi jo fått guff på fyringen, så nå er det nesten 20 grader her.. [:D] Deilig det.. Elsker vedvarme! Er den beste varmen som finnes.. [:D]
Maren er hjemme enda ja, men ser at vannkoppene tørker inn nå og det kommer ikke nye.. Så tenker jeg skal spørre om Maren får være med på lysmarsjen i morgen.. Hadde vert koselig det..! Jeg må og bake til samlingen etterpå.. Lurte på en deilig gulerotkake! Eller muffins..

Almyrida tro om vannkopper smitter gjennom dataen[8D] Snuppa har fått vannkopper, er nesten 100% sikker nå. Hvor lenge har Maren vært hjemme? Heldigvis ferdig på skolen nå så jeg har tid til å være hjemme med ungene, regner med lillemor også får det etter hvert..

Vi koser oss bare inne i dag, her er det blitt mildvær[:'(] så det er sørpete og fælt ute nå, perfekt innevær[:)]
Mannen jobber overtid så jeg må finne en lur måte å få hentet lillemor og handla, men det ordner seg, ungenes farmor er veldig glad i å være barnevakt[;)]

Jeg har begynt å rydde i skapene, må ta litt etter litt nå slik at jeg får tatt igjen det forsømte i huset fram til jul[:D]

Haha! Jeg henger litt etter skjønner jeg [8|][:-][8D]

ORIGINAL: Mibah

Almyrida tro om vannkopper smitter gjennom dataen[8D] Snuppa har fått vannkopper, er nesten 100% sikker nå. Hvor lenge har Maren vært hjemme? Heldigvis ferdig på skolen nå så jeg har tid til å være hjemme med ungene, regner med lillemor også får det etter hvert..

Vi koser oss bare inne i dag, her er det blitt mildvær[:'(] så det er sørpete og fælt ute nå, perfekt innevær[:)]
Mannen jobber overtid så jeg må finne en lur måte å få hentet lillemor og handla, men det ordner seg, ungenes farmor er veldig glad i å være barnevakt[;)]

Jeg har begynt å rydde i skapene, må ta litt etter litt nå slik at jeg får tatt igjen det forsømte i huset fram til jul[:D]

Maren fikk prikker en torsdag, men vi trodde ikke det var vannkopper da, så vi sendte henne i barnehagen på fredagen.. Men på fredag var vi ikke i tvil.. [;)] Men nå har hun vert hjemme til i dag, og skal være hjemme i morgen, så tror jeg at vi sender henne på fredag.. Alle er tørka inn nå, og hun har ikke fått noen nye heller.. [:)]

Back
Topp