1 dag igjen av permisjonen

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
Huffamei, i morgen er siste dagen min hjemme med lillegull, skal i praksis i 8 uker fra tirsdag av. Grrrruuuuuuer meg så sinnsykt til å være vekke fra henne så mange timer om dagen, men hun kommer til å ha det fantastisk med pappaen. Tror det er jeg som kommer til å slite[:(]

Må bare komme meg inn i de nye rutinene med praksis, oppgaver og sjonglere dette godt slik at jeg får masse kosetid med Martine Lineah så går det nok fint, men er absolutt ikke noe jeg gleder meg til[:(]

Heldigvis har jeg videre permisjon når de 8 ukene er ferdig, så jeg er ikke helt ferdig med permisjonen enda[:D]

Jeg skjønner at du gruer deg. Krysser fingrene for at det går greit (med deg) og at tiden går fort.

ORIGINAL: namba

Jeg skjønner at du gruer deg. Krysser fingrene for at det går greit (med deg) og at tiden går fort.

sign

så flink du er. sikkert koselig for pappaen kan jeg tenke.
kunne ikke gått for oss, da mi trenger å ammes.

Takker[:D]

Det skal bli deilig å få det unnagjort hvertfall, og så kan jeg gede meg til sommerferie med mine skjønne :)

ORIGINAL: awenka

Jeg ammer også, men fra første uke lærte vi henne å ta flaske, mye av grunnen til det var jo nettopp at jeg skulle i praksis, og så kunne jeg være litt friere.
Men jeg har visst rett til ammefri, dvs. at jeg får ikke gå tidligere eller noe sånn, for jeg er nødt til å ha de antall timene i uken jeg skal ha, men jeg får tid til å pumpe meg på jobb. Vet egentlig ikke om jeg kommer til å måtte ta den tiden i bruk, for Martine har nektet å amme de siste 2 dagene, KUN på natten puppen er grei.

Kommer nok til å utnytte meg av tilbudet i begynnelsen og så ser jeg om det forsatt blir puppenekt fremmover, eller om hun ombestemmer seg, hehe :) HÅper egentlig det, for det er mye lettere å amme, slipper å pakke ned så sinnsykt mye.

annemarthe84
Nytt medlem

Medlem siden: 31.10.2005
Jeg er fra: Bergen
Status: pålogget quote:

ORIGINAL: awenka

Jeg ammer også, men fra første uke lærte vi henne å ta flaske, mye av grunnen til det var jo nettopp at jeg skulle i praksis, og så kunne jeg være litt friere.
Men jeg har visst rett til ammefri, dvs. at jeg får ikke gå tidligere eller noe sånn, for jeg er nødt til å ha de antall timene i uken jeg skal ha, men jeg får tid til å pumpe meg på jobb. Vet egentlig ikke om jeg kommer til å måtte ta den tiden i bruk, for Martine har nektet å amme de siste 2 dagene, KUN på natten puppen er grei.

Kommer nok til å utnytte meg av tilbudet i begynnelsen og så ser jeg om det forsatt blir puppenekt fremmover, eller om hun ombestemmer seg, hehe :) HÅper egentlig det, for det er mye lettere å amme, slipper å pakke ned så sinnsykt mye.

det var nok lurt:)
mi tar ikke flasker engang.

masse lykke til.

ORIGINAL: namba

Back
Topp