1.dag hjemme pga kvalmen...flere??

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Idag var jeg kvalm som vanlig, og sto opp med jente i god tro med at dette går over bare jeg får kroppen igang. tok oss en dusj, prøvd å spise brødskive, som kom i retur. sminket meg, jeg og jenta kjørte til bhg, og da måtte jeg ringe jobben og kaste inn håndkledet å bli hjemme.

Alt kommer i retur enda, kanskje det er omgangen da? Eller kan den vare utover dagen slik?
Med jenta så gjorde jeg ifra meg ein gang på morgene, så dro på jobb så gikk det over.

Håper ikke dagene blir som dette fremover.

Flere som holder på utover dagene?

sier høyt til meg selv : Det er så verd det, og det går over :) :)

Jeg ligger med forkjølelse og er hjemme pga det.. Men vært utrolig kvalm de siste dagene,sikkert en fin blanding av hormoner og sykdom som gjør det.. Men klarer å beholde på mat og drikke,heldigvis! :)
Sambo kjøpte saltkjeks til meg i går,tror han syns litt synd på meg! :P

For meg så hører det ut som omgangssyken du har fått! :/
Det er jo noe som går overalt nå!

Prøv å få i deg noe drikke,farris blandet 50/50 med eplemost er bra..
Ellers funker flytende kull.. Høres ikke noe kult ut,og er ikke noe særlig å ta det heller,men det HJELPER!!!

Masse god bedring :)

Jeg kaster og opp og jeg har ikke omgangsyken...

Jeg er heldigvis sykemeldt så jeg kan bare legge meg igjen etter hullet er levert i barnehagen :)

Håper du holder på litt mat snart :)

Jeg var hjemme Igår men klarte å stå opp idag uten og forsove meg to timer, og Uten oppkast, og tok noe kvalmestillende og små spiste på jobb, formen ble stigende utover dagen idag. ;)

Ønskebaby 2013
Jentegull 10.10.09

Jeg kaster ikke opp før rundt lunsjtider... Og holder det gående til jeg legger meg...

nesten så jeg håper detter er omgangsyken, ser mørkt på å være slik i flere uker til om det er svangerskapsrelatert.
har heldigvis fridag imorgen. men har planer å møte ei venninne som fikk baby i februar, må nok utsette den :(

go bedring alle som sliter om dagen, og at det går fort over :)

Jeg kaster ikke opp, men jeg er KVALM!!! Og det er jeg hele dagen.... :-S Så alt er mulig! Var sånn til uke 16 med forrige mann! God bedring!

Kvalm hele tiden, kaster opp om morgenen, men holder ut på jobb.

Back
Topp