1 cm åpning + tøying....

lilleknøttet

Forelsket i forumet
Har vært hos jordmor idag, og ho tok vaginal undersøkelse på meg. Ho ble forundra over hvor modent det var [:D]!! Hadde nesten avflatet mormunn, 1 cm åpning og ho tøyde litt. Jeg prøvde å få ut av henne hvor lenge det var igjen, noe hun helst ikke ville svare på.... Men; jeg fikk beskjed om å hvile litt på dagtid så jeg hadde godt med energi fremover. Nå kommer jeg hvertfall til å vente hver natt da!!!

så spennende da!!.jordmor skulle egentlig tøye meg også på sist sjekk men var så forsinka at hun ikke fikk tid..så neste onsdag hvis jeg ikke har fått enda så skulle hun gjøre det.da blir det siste mulighet før jeg blir satt igang til helga...lykke til lilleknøttet.skal se du er i mål snart!!![:D]

Takk for det, og masse LYKKE TIL til deg også! Nå har du ventet lenge...
ORIGINAL: lillemolla

så spennende da!!.jordmor skulle egentlig tøye meg også på sist sjekk men var så forsinka at hun ikke fikk tid..så neste onsdag hvis jeg ikke har fått enda så skulle hun gjøre det.da blir det siste mulighet før jeg blir satt igang til helga...lykke til lilleknøttet.skal se du er i mål snart!!![:D]

ingen som har sjekket noe sånt på meg.. så vet jo ingenting... [:o] hmmm....

Oi, høres ut som om noe kommer til å skje hos deg snart da lilleknøttet. Heldig du, ingen som har undersøkt meg på den måten, vil så gjerne at noe skal skje snart [&:]

Vel.... heldig? Har ikke noen tegn til at noe mer skjer enda, så det går nok sin gang. Akkurat nå føler jeg stikk motsatt. Var veldig innstilt på overtid, men nå har jeg virkelig begynt å vente!En uke før termin[&:] Lå våken i natt og kjente etter om noe skulle skje, men [:@][:@]. Jordmor ville jo ikke love meg noe, men mente at det kunne skje i nær fremtid... Skal se dere andre får før meg[8|].

Elewyn; grunnen til at ho undersøkte var nok fordi jeg har hatt mange sterke kynnere, og ho var nysgjerrig på om de hadde hatt noen modningseffekt. Bare å si det da veit du [;)] 

ORIGINAL: lilleknøttet

Vel.... heldig? Har ikke noen tegn til at noe mer skjer enda, så det går nok sin gang. Akkurat nå føler jeg stikk motsatt. Var veldig innstilt på overtid, men nå har jeg virkelig begynt å vente!En uke før termin[&:] Lå våken i natt og kjente etter om noe skulle skje, men [:@][:@]. Jordmor ville jo ikke love meg noe, men mente at det kunne skje i nær fremtid... Skal se dere andre får før meg[8|].

Elewyn; grunnen til at ho undersøkte var nok fordi jeg har hatt mange sterke kynnere, og ho var nysgjerrig på om de hadde hatt noen modningseffekt. Bare å si det da veit du [;)] 

Det skjer nok før vi aner det for de fleste av oss tror jeg.. tjihi. [:D]

[:D]Lykke til [:D]

jeg ringte jordmor jeg og spurte om jeg var nødt til å gå på legen eller om hun kunne gjøre det.hun sa at det kunne hun gjøre i og med at jeg var på overtid....det er jo bare å spørre!![:D]

Back
Topp