1 cm åpning, hvor lenge?..

junibebi89

Gift med forumet
Var hos legen i dag!! Og hun kjente på modning :).

Hun sa at livmorhalsen var borte eller så og si helt borte, og at det var blitt mykere inni der. Samt at hodet var laangt ned og hun kunne kjenne på hodet:) :). Hun fikk også inn en finger og mente da det var 1 cm åpning. Hun prøvde å dytte litt rundt der for å få ting til å skje. Da jeg reiste meg opp, kjente jeg det kom noe væske. Kom hjem og så det var en del slim/utflod, vet ikke helt hva det var.

Så byner jeg å lure:). Er det rundt hjørnet da tro? Snakker vi timer nå? Dager? Eller kan det være uker ennå? Er 38+5.

Har aldri hatt kynnere. Men mye lyskevondt.. og vondt nedi der.. kjenner ikke noe rier heller.. kanskje bare litt ømt og litt vondere når jeg går?

Hadde en cm fra uke 16 med første ;) Men godt tegn at du er så moden da :) Aldri godt å vite om det er rett rundt hjørnet eller ikke men krysser fingrene for deg :)

Når jeg satt på do og trykket på nr 2 nå og så virket det som det splæsjet en god del vann/tiss/utflod og?... trenger kanskje ikke ringe føden..

Er du førstegangs fødende eller født tidligere? Ikke unormalt at fleregangs fødende går med noen cm åpning før ting skjer....

Uansett, masse lykke til :)

Back
Topp