1 bilde vs. flere

Mibah

Forumet er livet
Er det flere som synes det er lettere å scrappe bare ett bilde på en LO enn når det skal være flere?
Synes det er så mye lettere med bare ett bilde for da er jeg sikker på at det kommer i fokus, jeg finner rett pynt osv, mens med flere så blir det ofte bare rot. Ser jo at mange andre er kjempeflinke til å bruke flere bilder så det kan jo være bare jeg som sliter litt med det.. Har prøvd med skisser, men de fineste skissene har gjerne bare ett eller to bilder[8|]

(sliter enda med dåpslo'en ja[:'(])

Det er veldig forskjellig her. Har faktisk en dobbel LO med 14 bilder! Har som regel bildeserier hvor jeg vil bruke flere, men om jeg vil ha fullt fokus på et bilde så bruker jeg bare det.[:)]

Skriver jo ut bildene selv, så da bruker jeg av og til å ha to bilder på et 10x15-papir. Syntes det blir en fin størrelse. [:)]

ORIGINAL: Asil

Synes også det er lettere med ett bilde. Men tror det vil endre seg litt nå som foto-printer og -papir er i bestilling (JIPPI!). For det største problemet er egentlig å finne bilder.. så nå kan jeg snart knipse og forstørre og forminske alt etter hvordan jeg trenger det der og da..

Men når det er sagt så har jeg doble LOer med mange bilder. Og enkle med flere bilder også..

Ja, det er VELDIG greit å kunne gjøre sånn!! [:D]

neimen....holder du på med dåp LO'en enda????[:D][:D][:D]
Den du jobet med her??[8|][:D]

Ja, det er masse lettere med ett bilde....selv scrappet jeg,,,tja,,,6,7, eller 8 fra dåpen på en dobbel LO....du kan jo se på den....gikk i de fargene du holder på med også![;)]

men ja, det er lettest med bare tt bilde.....sjlden jeg scrapper med bare ett forresten....tar så masse bilder,,og er glad i "serier",,,eller bilder som hører til hverandre...[8|][8D]

Jeg har også mange bilder i serie derfor det er så frustrerende når jeg ikke får til å bruke alle på en fornuftig måte.

Og ja, sommermamma, det er den samme dåpslo'en, blir liksom verken ferdig eller fornøyd[:@]

noen ganger syns jeg det er lett å ta flere bilder... andre ganger syns jeg det er greiest med ett bilde....!! men som regel syns jeg det er morsomt å bruke flere bilder...!! av samme motiv på en måte!![:D]

Jeg bruker som regel to bilder. Jeg har ikke printer, så jeg har alle bilder i standard str. Jeg syns de blir litt for små til å bruke bare et bilde. Da må jeg bruke aå mye stæsj for at det ikke skal bli tomt!

Ja skjønner ikke hvorfor den dåpslo'en skal være så vanskelig, samme med UL bildene...[:@]
Får vel bare lete etter ei bra skisse og se om jeg blir inspirert av det...

ORIGINAL: Dollface©

ORIGINAL: Pelota

Ja skjønner ikke hvorfor den dåpslo'en skal være så vanskelig, samme med UL bildene...[:@]
Får vel bare lete etter ei bra skisse og se om jeg blir inspirert av det...

hvis jeg blir ferdig med min i kveld så kan du se på den og le... [:D]
det blirbare færre og færre bilder for hver gang jeg ser  på den [8D]

Hehe, høres bra ut![:D][;)]

Back
Topp