1. avstemning - RESULTAT AVLEST, ikke stem mer.

Hvilke tre navn til skjult forum liker du best?

  • Junigullene

  • Juni-Sommerfuglene

  • Juni-Solstrålene

  • Juniknoppene

  • Småhumlene i juni

  • Solsikkebarna i juni

  • Peonknoppene i juni

  • Småkløverne i juni

  • Lykkestråler i juni

  • Junilykke

  • Juninøstene

  • Juniskattene

  • Solstrålene

  • Solbarna

  • Junimagi

  • Sommermagi

  • Sommerspirene

  • Sommerglede

  • Sommerlykke

  • Sommerblomstene

  • Sommerbollene

  • Juniknøttene

  • Sommerknøttene

  • Junikulene

  • Sommerkulene

  • Juniblomstene


Results are only viewable after voting.

Lillevenn17

Gift med forumet
Himmelbarn
Desemberlykke 2018
Oktoberlykke2020❤
Februarhjertene 2025
Det kom inn mange forslag til navn til skjult gruppe, så jeg tenker vi lager en 1. runde med avstemning.
Foreslår at man kan stemme på sine tre favoritter. Deretter plukker vi ut de forslagene som har flest stemmer og lager en ny avstemning der vi kun kan velge ett alternativ.

Har skrevet inn navnene uten 2025 bak, men det legger vi bare til når navnet er bestemt.
Satt fristen på tre dager, slik at neste avstemning kan ha frist på to dager, så drar det ikke så voldsomt langt ut før vi får skjult.
 
Vi mangler avstemninger fra 17 av 67 brukere som står på termin listen. Tenker jeg stenger avstemningen når de 17 har svart,
 
Vi mangler avstemninger fra 17 av 67 brukere som står på termin listen. Tenker jeg stenger avstemningen når de 17 har svart,
Du får se an innen fristen du satt. Ettersom vi nå kan få skjult forum, bør vi jo nå få landet navn (og tilgangsansvarlige) ganske fort. Ikke alle som står på terminlisten er aktive har jeg erfart fra tidligere termingruppe. Men hadde vært fint om alle svarer ❤️ :)
 
Du får se an innen fristen du satt. Ettersom vi nå kan få skjult forum, bør vi jo nå få landet navn (og tilgangsansvarlige) ganske fort. Ikke alle som står på terminlisten er aktive har jeg erfart fra tidligere termingruppe. Men hadde vært fint om alle svarer ❤️ :)
Enig. Det hadde vært fint å få inn skjult forum nå som vi kan.
 
Du får se an innen fristen du satt. Ettersom vi nå kan få skjult forum, bør vi jo nå få landet navn (og tilgangsansvarlige) ganske fort. Ikke alle som står på terminlisten er aktive har jeg erfart fra tidligere termingruppe. Men hadde vært fint om alle svarer ❤️ :)
Enig. Det hadde vært fint å få inn skjult forum nå som vi kan.
For min del kan jeg godt stoppe avstemningen nå, men kanskje ikke alle har stått opp enda.
Stopper den 9.30 og lager ny avstemning.
 
Back
Topp