1 august

Jaa, endelig! Da nærmer vi oss målet ihvertfall :)

Sent from my iPad using BV Forum

Satser på det kommer bebisser på rekke og rad nå når august er kommet :) jeg er iallefall over gjennomsnittet klar til å få dukkeliten på utsiden og kroppen tilbake :) lykke til alle sammen :)

<3 lille spire <3

Ja nå er det endelig vår måned :) og nå er permisjon begynt :) så nå er jeg så godt som klar for baby :) kom bare kom :)

Sent from my iPhone using BV Forum

jubler litt, her også :D 6 dager til termin! nå må han bare komme❤️ håper vel mest at han kommer i helgen, hvis ikke må han gjerne vente til etter termin.. Skal i begravelsen til mormoren min som er på termindatoen, så blir spennende å se hvordan dette går seg til.. :p

jubler litt, her også :D 6 dager til termin! nå må han bare komme❤️ håper vel mest at han kommer i helgen, hvis ikke må han gjerne vente til etter termin.. Skal i begravelsen til mormoren min som er på termindatoen, så blir spennende å se hvordan dette går seg til.. :p

Off, kondolerer. Trist å miste mormoren sin. Håper du ikke føder på termin da.

Off, kondolerer. Trist å miste mormoren sin. Håper du ikke føder på termin da.

Tusen takk! Ja, det er trist.. Rart hvordan det er.. Når noen dør, så blir noen født. Håper han holder seg inne til etter termin, med mindre han kommer i helgen :)

Jippi, vår måned er kommet. Jeg har en tid igjen men måneden er starta.! Det er rart hvordan gode og dårlige nyheter henger sammen. Vært mange sånne tilfeller i vår familie. Når noen har fått barn har noen dødd eller fått kreftdiagnose her. Sist var det min mor som fikk kreftdiagnose i tykktarmen da jeg fant ut jeg ble gravid. Hun har operert og er frisk, men er bare rart å føle på to forskjellige beskjeder samtidig..

Så sant! Godt å høre at moren din ble frisk! :) Mormoren min fikk diagnosen lungekreft for knapt en måned siden og fikk beskjed om at hun kanskje ikke ville overleve.. Og den 28. juli, så sovnet hun inn. Kom som et sjokk, kreften ble oppdaget aaaaltfor sent, hun har vært på utallige legebesøk det siste året, men der har de sagt at ingenting er galt, men at hun kanskje ikke spiser nok, bare. Så ingen hadde tenkt tanken på kreft engang. Senest i mai var hun hos legen og de sa at alt var helt fint. 2 måneder senere, så eksisterer hun ikke mer.. Det har ihvertfall gjort meg mye mindre fokusert på graviditeten, er ikke like utålmodig som jeg antageligvis ville vært foruten alt dette med mormor. Blir godt med en god nyhet i familien snart, det trenger vi! Spesielt moren min, hun tar det veldig tungt at hun mistet mamma'n sin, men gleder seg veldig til å bli mormor ❤️

Huff så utrolig trist å høre. Sånt er så synd at man går ut i fra ditt og datt. Men.. Lite å gjøre med det nå. Du får glede deg til gode nyheter.:)

Huff så utrolig trist å høre. Sånt er så synd at man går ut i fra ditt og datt. Men.. Lite å gjøre med det nå. Du får glede deg til gode nyheter.:)

Ja, nå gleder jeg meg! Ser positivt på det hele, nå har ikke mormor vondt mer, ihvertfall. Så tar vare på minnene og ser fremover til det nye familiemedlemmet som snart melder sin ankomst :)

Back
Topp