Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har god effekt av akupunkturen og at det skjer noe i løpet av de neste dagene nå er vi i hvertfall i august ett skritt nærmere de små gullene våreI dag er det 1 august og jeg er 40!! Uker i dag Første gang jeg runder 40 i graviditetene mine Nå er det tid for en runde med Akkupunktur og så en tur til jm senere i dag. 3 dager til termin.
Bare kom nå lillegutt!!!
Venter nr 3 4. August
Ja får prøve det. Uansett deilig å bade så gleder jeg meg til mandag når ungene skal i bhg. Da blir det endelig sofaen på mor!!!Uffda sender deg en god klem
Jeg hadde heller ikke så god kjemi med JM i forrige svangerskap, hun kjefta sånn på meg for ditten og datten. Var glad da jeg fikk ei anna ei i dette svangerskapet, hadde grua meg sånn til å møte henne igjen :/
Hvis du har badekar så anbefaler jeg deg å ta deg et deilig bad med lavendelbadeolje, da får su slappet skikkelig av. Jeg gjorde det med førstemann, var moden og med 2cm i åpning. Tok et bad på kvelden før jeg la meg til å sove, 3 timer seinere startet riene Håper virkelig at du har mulighet for å ta et bad
Lykke til