1. august og 40 uker!!

Bringebær

Gift med forumet
I dag er det 1 august og jeg er 40!! Uker i dag:D Første gang jeg runder 40 i graviditetene mine;) Nå er det tid for en runde med Akkupunktur og så en tur til jm senere i dag. 3 dager til termin.
Bare kom nå lillegutt!!!:)

Venter nr 3 4. August:)

I dag er det 1 august og jeg er 40!! Uker i dag:D Første gang jeg runder 40 i graviditetene mine;) Nå er det tid for en runde med Akkupunktur og så en tur til jm senere i dag. 3 dager til termin.
Bare kom nå lillegutt!!!:)

Håper du har god effekt av akupunkturen :) og at det skjer noe i løpet av de neste dagene ;) nå er vi i hvertfall i august :) ett skritt nærmere de små gullene våre ;)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Jm som satt Akkupunktur strippet litt også og sa det var veldig modent og 2-3 cm. Så hu håpet jeg slapp å gå på overtid. Meeeen syns nå den ungen koser seg så godt der inne at har mine tviler! ;)

Uansett ikke lenge igjen nå! Håper akupunkturen og strippingen hjelper.

Hurra for 40 uker :) får håpe du går i fødsel snart da!
her er jeg ikke lenger en 36+1.. Bah

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Oi da er du jo veldig moden. Ferdig med 2 cm allerede. Du er snart i mål skal du se. Håper timen hod jm i dag var det du trengte for å være skikkelig i gang :-)

Uff, skikkelig hormon troll i dag. Satt å hylgrein i bilen etter jeg hadde vært hos jm. Meg og jm har ikke kjempe god kjemi og syns hun er litt slitsom. Og negativ og lite forståelsesfull. Er bare så utrolig sliten og lei. Fikk overtidskontroll 12! August. Hun mente jeg stresset for mye og at det var derfor babyen ikke kom. Er jo lettere sagt en gjort. ALLE maser om jeg snart skal føde. Kan jo ikke trylle heller. Føler nå at den babyen aldri kommer ut:(

Uffda sender deg en god klem :)
Jeg hadde heller ikke så god kjemi med JM i forrige svangerskap, hun kjefta sånn på meg for ditten og datten. Var glad da jeg fikk ei anna ei i dette svangerskapet, hadde grua meg sånn til å møte henne igjen :/

Hvis du har badekar så anbefaler jeg deg å ta deg et deilig bad med lavendelbadeolje, da får su slappet skikkelig av. Jeg gjorde det med førstemann, var moden og med 2cm i åpning. Tok et bad på kvelden før jeg la meg til å sove, 3 timer seinere startet riene :) Håper virkelig at du har mulighet for å ta et bad :)

Lykke til :)

Uffda sender deg en god klem :)
Jeg hadde heller ikke så god kjemi med JM i forrige svangerskap, hun kjefta sånn på meg for ditten og datten. Var glad da jeg fikk ei anna ei i dette svangerskapet, hadde grua meg sånn til å møte henne igjen :/

Hvis du har badekar så anbefaler jeg deg å ta deg et deilig bad med lavendelbadeolje, da får su slappet skikkelig av. Jeg gjorde det med førstemann, var moden og med 2cm i åpning. Tok et bad på kvelden før jeg la meg til å sove, 3 timer seinere startet riene :) Håper virkelig at du har mulighet for å ta et bad :)

Lykke til :)
Ja får prøve det. Uansett deilig å bade:) så gleder jeg meg til mandag når ungene skal i bhg. Da blir det endelig sofaen på mor!!!:)

Back
Topp