1.aprilskravla

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er jeg og ungene oppe, de sitter og spiser frokost, og snart skal de i bhg. Jeg stikker på Step&Styrke kl 9, litt spent på det mtp ryggen, men jeg får heller bare gå igjen om jeg merker det ikke går. Er jo ikke verre!
Etterpå må jeg gå hjem, det tar jo sin tid siden senteret har flytta. Må pakke inn en gave som Ida skal ha med i bursdag i ettermiddag, og ellers skal jeg sove litt. Blir så himla trøtt av dopet mitt, og det å gå rundt med konstante smerter. Det er mer slitsomt enn jeg trodde.
Som sagt skal Ida i bursdag kl 17, en gutt i bhg som feirer. Sambo skal bli med henne, jeg regner med hun vil at han skal være der hele tiden, så da sender jeg han istedet. Ryggen min orker ikke sånt i dag. Jeg og Tobias koser oss hjemme alene imens [:)]
I kveld blir det Dyrepasserne sammen med ungene før de legger seg, skikkelig fredagskos det! [:D]

Ha en fin dag dere, og ikke tro på alt dere hører i dag [;)]

God morgen!

I dag er det min mnd! Herreguuud!! Kjenner jeg får litt noia[&:]
Har følt at April har vært så langt unna hele svangerskapet at det er uvirkelig at vi nå er her..

Ellers har barnehagen planleggingsdag i dag så Amalie er hjemme. Heldigvis har jeg verdens snilleste mormor som kommer å hjelper meg litt. Alt er så tungt om dagene[&o] Magen er stor og tung, lysken er ikke helt bra etter jeg sklei og hodepina er der fortsatt.. Skal til jordmor i dag da, så er spent på om urinen min slår ut på proteiner eller ikke igjen..

Etter jordmortimen skal jeg, sambo, Amalie og mamma ute å se på briller til Amalie. Det skal bli spennende[:)]

Ellers er det tacokos og tv i kveld, avslapping[:)]

Ha en fin dag og kveld snupper!!

(Og god bedring til ryggen din Skrållan!)

God morgen..

Jeg å mikael har baka en sjokoladekake i dag,vi får besøk så da må vi ha noe å by på[;)]
Ellers så snør det i dag å, møkk!!!!!
i kveld blir det kos med mann, barn, tv og mat[:)]

Ha en fin dag alle sammen..[:)]

God morgen!

Håvard har hatt en ganske urolig natt i natt, så han havnet opp i senga vår. Noe som resulterer i at jeg sover middels dårlig, MEN i dag morges litt over kl 06 kjenner jeg en liten barnehånd som klapper meg på kinnet mitt og en lite barnestemme som hvisker "mamma, sove du? maaaammmmmaaaaa ej e veldig glad i deg" Og da kan man jo ikke annet enn å glemme nattevåk!!! [:D]

Rompeformen min er meget mye bedre! Er vondt å gå på do enda, men jeg klarer meg uten smertestillende [:D][:D][:D] Siden min søster og er hjemme i dag bestemte vi oss får å gå på cafe og vanke litt på senteret [:)] Gleder meg til søstertid uten unger!

I kveld skulle Magnus egentlig sove over hos bestekompisen, men han hadde fått omgangsyke. Magnus ble helt knust, så må finne på noe kjekt. Kanskje spille spill med han bare jeg og Perlefar.
Vi skal iallefall lage pizza sammen og kose oss!

Håper alle får en fin dag!

Skrållan, nå må ryggen din bli bedre altså!
Destiny, ja tenkt nå er mnd din her!!! [:)] Synes svangerskapet ditt har gått enormt fort!
Sandra, så  man får sjokoladekake når man kommer på besøk til deg, det må jeg notere meg bak øre [8D]

Destiny, ja enn at DIN måned er her!!!! [:D][:D] Er så spennende!!! Synes det omtrent var i går du ringte og sa du var gravid jeg... [:)] Kos dere på brilletitting, jeg er så teit at jeg faktisk synes briller er litt spennende jeg da, haha! Og lykke til hos jordmor, og god bedring med hodepina!

*Perlemor*: Så bra rumpa er så mye bedre!! [:D][:D] Og herrrrelige Håvard da! Og ryggen min ER faktisk bedre, nå klarer jeg meg uten 2 paracet i tillegg til Voltaren'en 3 ganger om dagen, og det er jo fremgang! [8D] men altså, jeg er sånn at jeg fungerer delvis her hjemme nå.. bleieskift og løfting av lillemann er ikke helt ideelt, men i går greide jeg å støvsuge litt på gulvene her med ungene sin hjelp, og jeg klarer å trene lett hver dag, så jeg ikke stivner helt i ryggen. Men det er endel jeg trenger hjelp til enda ja, av diverse husarbeid, og jobbing blir ikke aktuelt før godt over helga!

Back
Topp