1.April ;)

HaRemamma

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Leker meg med ideen om å fortelle om graviditeten 1.April. Men er usikker, har også lyst å beholde det hemmelig en stund til :p Noen flere som har tenkt på å annonsere da?

Skal annonsere da :p er 12 uker den 02.april :)

Så morsomt. Er 13+1 da :)
Tror du noen kommer til å tro at du tuller? Føler noen vil tro det er en første April spøk fra min side, da jeg i mange år har vært bestemt på å ikke få flere barn :p vell, ting forandrer seg. ❤

Jeg gjorde det på Facebook den 1 april med første haha. Alle trodde jeg tulla først så sa de gratulerer og dagen etter spurte alle om det var på ekte eller ikke.
Kommer ikke til å gjøre det denne gangen :)
Men det er litt annerledes å si det til familie som spøk for å så si at det er sant :D

Jeg har veldig lyst til å annonnsere det den 1.april [emoji6] men vi får se hva som blir gjort [emoji6] tenker at om det blir gjort den 1.april så må vi gjøre det på en litt tullete måte om folk kanskje skal tro det er tull [emoji6]

Hehe :) Hadde vært skikkelig morsomt da, men tror ikke vi klarer å vente så lenge før vi forteller det til familie og venner. Og tenker å vente med FB annonsering til jeg har vært på OUL.

Har tenkt tanken - men er litt usikker, mini er jo ikke tull [emoji173]️
Kan jo og være greit å vente til etter ul, bare fordi.... er 14 uker 1.april, så det går jo an, men får se....
Er jo også gøy å fortelle fortløpende, mye koselige reaksjoner [emoji4]

Har vært innom tanken [emoji14] Men blir nok ikke å offentliggjøre noe på facebook før etter oul :)

Har tenkt litt på det - men siden vi giftet oss på 1.april, så tror jeg ikke folk ville reagert og tenkt det var spøk engang [emoji14]

Leker meg med ideen om å fortelle om graviditeten 1.April. Men er usikker, har også lyst å beholde det hemmelig en stund til :p Noen flere som har tenkt på å annonsere da?
Samme her :p Har lurt på det, men tror vi kommer til å droppe det. Er vel 12+0 akkurat 1. april, og vil gjerne hodle på hemmeligheten litt til :) Familien vet det innen da, men for alle andre er det litt deilig å holde det hemmelig :)

Ja har lyst til å gjøre det til venner og familie. :)

Vi gjør det 1 april. Men der er fordi vi feirer bursdag med familienden dagen og at jeg er 12+1 såperfekt tidspunkt. Måten vi gjør det på gjør at jeg ikke tror noen kommer til å tenke på datoen..

Vi gjorde dette til familien med førstemann. Gikk ikke helt som vi hadde trodd da tydeligvis ingen av den kom på at det var 1.april [emoji23]
Familien vet d allerede, resten får vente en stund til. Er 9+4 i dag.

Noen som har kjørt denne? Litt tidlig for oss enda... :)

Sa det til ei venninne i dag, tenkte hun kom til å tro at jeg tullet. Hun sa gratulerer med en gang, hun hadde glemt at det var 1.april.

Lurte på å publisere det på face i dag, men har landet på å la det være. Venter enda et par uker med sånt.

Back
Topp