1. april

Februar?

Forumet er livet
Visste dere at dette er dagen da det er født flest nordmenn av alle dager? Får vi på mai 2010 noen fødte barn i dag?
Blir spennende å se om noen og hvem som føder i påska[:)]

Ja har hørt det :)

Kjenner jeg er skikkelig babysjuk, så er like spent hver gang jeg logger på BV for å se om noen har født ;p

Gutten min bør i alle fall bli inne til mai, men jeg merker at det nærmer seg slutten. Skal si jeg venter like spent på å finne ut hvor mange som kommer i april. Vil jo så gjerne se babybilder ^^

Jeg har så lyst til å få ut denne bebisen jeg nå, at hun kan gjerne komme for min del[:)]
Vil ut trille i nye vogna, og kle på nye klær[:D]

Jeg er ikke klar!!!! neineinei

så det blir nok ikke meg[8D]

Jeg er superklar! Var inne på føden i natt med blødninger og rier... Jordmoren mente det gikk veldiug mot slutten her, og det passer meg ypperlig! Bestiller fødsel til helga jeg!!

ORIGINAL: Julie*Lucas

Jeg er superklar! Var inne på føden i natt med blødninger og rier... Jordmoren mente det gikk veldiug mot slutten her, og det passer meg ypperlig! Bestiller fødsel til helga jeg!!

ja du er vel 37 uker straks du! koselig at du sansynligvis snart får bebis[:)]

Visste ikke at det var denne dagen da flest nordmenn var født nei! Er det aprilsnarr eller? [;)]
Stoler ikke på noen idag jeg, vet ikke hva jeg skal tro på eller ikke, og holder meg helst unna aviser og tv og det som er...

Ja, tror nok det blir fødsel i påska. Mange som er kommet mot slutten, og snart ryr det vel ut unger her [:D]

Det er helt sant faktisk. Liker ikke aprilspøker jeg.
De som er oppført med fødselsdag 31. august er flest utlendinger fordi at de har ikke fødselsdag. Derfor får de automatisk 31. august som fødselsdato i forhold til fødselsnr. Noen som forstod den? Jeg er så dårlig til å forklare ting altså!
Blir ihvertfall ikke jeg som føder i dag!

Har hørt at 1. juli også er en slik dato som utlendinger oppgir som fødselsdato? Er vel 14 500 som har bursdag 1. April, men 14 600 ++ som har bursdag 1. Juli. Så derfor "vinner" 1. April pga alle utlendingene.

De har sikkert forandret dato igjen for utlendinger, for å ikke "fylle opp" datoer. Det har nemlig vært 31. januar tidligere også!
Jeg tror uten å påstå at 29. oktober er den datoen med minst bursdagsbarn.

ORIGINAL: janpanmarsipan

De har sikkert forandret dato igjen for utlendinger, for å ikke "fylle opp" datoer. Det har nemlig vært 31. januar tidligere også!

Nei, det er faktisk 26. desember og 17. mai.. [:)] Har hvertfall jeg alltid hørt... [:)]

ORIGINAL: kikja

ORIGINAL: janpanmarsipan

Nei, det er faktisk 26. desember og 17. mai.. [:)] Har hvertfall jeg alltid hørt... [:)]

Måtte sjekke på ssb sine sider og du har rett. Vel, det er 29. februar som har minst, men 26. desember er den vanlige datoen som har minst, mens 29. oktober kommer som nr 5. 17. mai stod ikke på lista.

Back
Topp