S sånja Gift med forumet 23 Okt 2010 #1 igjen til startvekta!!![:D][:D] WEEEEE!!!!![:D][:D][:D][:D] Ned 1,5kg siden mandag...[8D] Sulten lillesnuppe er supereffektivt!!![:D][:D] Kanskje jeg klarer de ekstra 10kg som jeg hadde før graviditetene også...[:)]
igjen til startvekta!!![:D][:D] WEEEEE!!!!![:D][:D][:D][:D] Ned 1,5kg siden mandag...[8D] Sulten lillesnuppe er supereffektivt!!![:D][:D] Kanskje jeg klarer de ekstra 10kg som jeg hadde før graviditetene også...[:)]
S shorty86 Gift med forumet 24 Okt 2010 #5 ORIGINAL: chrichri såpass[;)] gikk fort altså... supert[:D]
F Frøken firkløver Forumet er livet 24 Okt 2010 #6 ORIGINAL: Bebibooms hohoo... sååå gøøøøy....[:D] flinka...[:)]
Velg et kallenavn Gift med forumet 24 Okt 2010 #7 så deilig da! her har det gått ned her også! er mindre nå enn før førstemann, så bare gleder meg til å starte på oppstrammingen jeg nå!! der er det litt igjen...
så deilig da! her har det gått ned her også! er mindre nå enn før førstemann, så bare gleder meg til å starte på oppstrammingen jeg nå!! der er det litt igjen...