1,5 time igjen..

Alvani

Forelsket i forumet
Til jeg håååååååååper jeg har fått pakke i postkassen og håper jeg kan teste!!! [:D][:D]

Takk! Har tenkt å stikke om 20 minutter nå.. tripper for liiiiiiiivet.. føler tiden går saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakte.. [:D][:D]

Den var nok negativ.. er nok litt tidlig å ikke teste med morgenurin.. [;)]

Så får se om jeg tester imorgen eller overimorgen [:)]

ORIGINAL: Alvani

Det er nok litt tidlig enda ja.
Så lenge tr ikke dukker opp er det fortsatt håp [;)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

ORIGINAL: Alvani

Det er nok litt tidlig enda ja.
Så lenge tr ikke dukker opp er det fortsatt håp [;)]

Ja, nei, jeg depper ikke over dette.. Det er jo bare gått 1 uke og 2 dager siden unnfangelse så.. hehe.. er nok mer håp i løpet av slutten av uka [8D] Også bør det nok gjøres på morgenen - siden det er sååå tidlig [:D][:D]

Så spennende å følge med, lykke til med neste test [;)]

*se der ja egen tråd* var litt nysgjerrig på denne testingen din, er nok litt tidlig å teste midt på dagen ennå..
Men jeg skal ikke si noe,brant opp 5 tester bare de første dagene og sef aaalt for tidlig for testing..bra det finnes billig strimler sier bare jeg [:D]

ORIGINAL: _Zhana_

*se der ja egen tråd* var litt nysgjerrig på denne testingen din, er nok litt tidlig å teste midt på dagen ennå..
Men jeg skal ikke si noe,brant opp 5 tester bare de første dagene og sef aaalt for tidlig for testing..bra det finnes billig strimler sier bare jeg [:D]

Hihi - så koselig [:D] Ja, jeg tenker at sist jeg var gravid, og testa når jeg var under 3 uker på vei, så var det ikke sånn kjempetydelig på formiddagen.. (ikke morgenurin) - så da skulle det vel mye til at det var det nå..

Teste imorgen tidlig tror jeg [:D]

Iaff, fremdeles ingen TR [:D]

Back
Topp