1 + 1 = Oktober?

Ja, det hadde vært noe det! Vi får krysse fingrene :D Føler meg "heldig" som har 2 ting å se fram til om det ikke skulle klaffe for meg neste pp heller: kan nyte noen kalde i syden og jeg får stukket inn litt mer blekk i kroppen før sommeren slår til for fult :D Men håper selvsagt helst på spiren framfor det andre da :p

Det hjelper å ha andre ting å tenke på og glede seg til, man trenger det som prøver :) Når det ikke funker får man unne seg selv noe, også plutselig en dag komme den største gleden av alle :D
 
Lykke til :)
 
Det virker som at TR begynner å dabbe litt av nå. Har tatt 2 strimeltester mens TR har herjet, men begge var negtative. Så vi er vel straks klare for neste pp :) Tror nok jeg må avbestille t.timen min ettersom 10k føyk rett ut av kontoen min (viste om det da, siden det er en sydentur det er snakk om). Men jeg har funnet ut at jeg stikker til byen allikevel og shopper litt sammen med bestevenninna i stedet :D

Tror også jeg skal roe ned besøket her på forumet og siden generelt en liten stund, føler jeg blir litt stresset av hele opplegget.. Jeg vil det skal klaffe , ikke senere :rolleyes: Så det blir vel litt stille fra meg en liten periode, bare så jeg får koblet litt av og nyte friheten sammen med mannen i stedet :)
 
Tror jeg hadde EL på tirdag eller onsdag, men på mitt første toalettbesøk på lørdags formiddag oppdaget jeg en (muligens 2) liten rosa flekk på papiret.. Undres på hva det kan ha vært, litt tidlig for en eventuell festeblødning? Tok test i dag, den var som vanlig hvit :p
 
Føler meg så merkelig i hele kroppen.. I slutten av forrige uke og nå den siste uken har jeg hatt en del murringer, vært litt småkvalm og føler jeg har hatt mer luft i magen enn til vanlig. I går måtte jeg faktisk også holde fast puppene under akten fordi de var så vonde, det har aldri hent før.. Samtidig som at jeg kjenner jeg kan gå på do hver time (hvis jeg gidder) :hungover: Greit nok, de siste månedene har jeg hatt blære på størrelse med en drue, men nå de siste dagene føles det ut som at den har krympet til en ert.

Venter TR nå på onsdag/fredag, så det blir spennende å se! Både jeg og mannen syntes vi så en svaaaaak strek på strimeltesten i dag, men jeg prøver å unngå å få for høye forventninger. Enklere sagt enn gjort, som vanlig!:p
 
Ja, det hadde vært noe det! Vi får krysse fingrene :D Føler meg "heldig" som har 2 ting å se fram til om det ikke skulle klaffe for meg neste pp heller: kan nyte noen kalde i syden og jeg får stukket inn litt mer blekk i kroppen før sommeren slår til for fult :D Men håper selvsagt helst på spiren framfor det andre da :p

Så moro og lese Her :-D
det er sikkert litt stabilisering av kroppen etter p pillene. Sånn type øm i livmora har jeg også etter at jeg slutta på prevensjon. Er mye man skal lære på nytt av kroppen asså...Den er dt mirakel, men jaggu så er den ikke noe lett å tyde til tider ;-)
kos deg med no godt I glasset og blekk, fint å nyte tiden man har for seg selv før det blir andre å bruke alt på :-D
 
Så moro og lese Her :-D
det er sikkert litt stabilisering av kroppen etter p pillene. Sånn type øm i livmora har jeg også etter at jeg slutta på prevensjon. Er mye man skal lære på nytt av kroppen asså...Den er dt mirakel, men jaggu så er den ikke noe lett å tyde til tider ;-)
kos deg med no godt I glasset og blekk, fint å nyte tiden man har for seg selv før det blir andre å bruke alt på :-D

Så flott at du syns det :D
Uff ja, kroppen min vet jo nesten ikke om noe annet enn p-pillebruk :p Har merket mye nytt med kroppen etter pilleslutt, så det er ikke så rart at man blir tullerusk når man er førstegangsprøver ved siden av :D Føles nesten litt ut som fotball til tider, jeg dribler meg selv og tramper på ballen. Det er ikke rart at det ikke blir mål av slikt..! :p
 
Tanta kom på tirsdag. Syns hun i det minste kunne ha vært høflig nok til å varsle meg om at hun tenkte å komme en dag i forveien da.. Forberedt på at hun skulle komme, det var jeg. Men jeg trodde fortsatt at jeg hadde liiitt bedre tid. Flaks jeg akkurat var ferdig på jobb og hadde kommet hjem sier nå jeg! :p

Klapper meg selv på skuldra for innsatsen og ønsker meg selv (og dere andre) lykke til neste pp! :D
 
I går fant jeg plutselig ut at "det får bli som det blir, han skal jo inn i militæret til høsten og jeg vil ikke være alene den første gangen..". Så jeg er spent på å se hvordan det går nå framover, for vi vil ikke bruke prevensjon, så det går jo som det går! :p Rar tankegang, men samtidig skjønner meg selv. Det er jo tross alt første gang jeg (vi) prøver å bli gravid, så det er jo en litt skremmende tanke å være alene mesteparten av tiden det første året.. Vi får se hva som skjer! :)
 
Hvem er det jeg prøver å lure? Jeg vil prøve. Jeg kjenner at ønsket er større enn noen gang. Følelsen jeg får i hele kroppen når jeg leser mammablogger, ser babyer og ellers bare tenker tanken får meg nesten til å felle en tåre. Jeg er klar, men hvor er spiren? Håper den sitter om ikke så alt for lenge, for det føles ut som at jeg skal gå på veggen snart :p
 
Jeg er så utålmodig! Siden EL som antageligvis var 11.juli, syns jeg det har vært hyppige murringer, stikkninger og småkvalme. Rekner med at det er TR som spiller meg et puss igjen, for jeg tok en test i går som var kritthvit.. Når blir det min tur?! :p
 
Nok en hvit test, og nok en tur ned i dalen.. Jeg som var så sikker på at det var noe rart som foregikk de 2 siste ukene, men det var vel bare tanta som bestemte seg for å være ekstra stygg mot meg denne gangen. Noe den lyktes med :( Prøver å være mer positiv enn testene, men kjenner det blir bare mer og mer vanskelig. Jeg er lei av å se babyvogner og småunger. Jeg er lei av å se babymat. Lei av å ikke kunne bestemme over min egen kropp i disse tider. Lei prøvingen.

I kveld skal jeg nyyyyte en kald cider, for dette her er jeg dritlei! :shifty:
 
Nå er vi inne i pp 8 og antatt EL er på onsdag. Kjenner jeg mister gnisten jo lenger ut i pp-tiden vi kommer.. Det hadde jo passet så bra om det kunne klaffe nå, det hadde jo blitt tidenes beste julegave! Men jeg tviler. Blæh. Sutring er det eneste man kan stole på :p Skal prøve meg på el-tester i dag og t.o.m. onsdag, blir spennende å prøve noe nytt :)
 
Jaja, vet ikke helt hva jeg skal tro jeg.. Positiv el-test på tirsdag og antatt EL var i går. Men har fortsatt el-slim.. Siste runde med aksjer ble lagt inn tidlig på mandagskvelden, så tviler på at det klaffet denne pp.

Neste pp skal vi prøve hostesaft og gfj, så det blir spennende å se om det ligger noe i det :)
 
Da ser det ut som at tanta endelig har sagt seg fornøyd med denne månedens tappetriving, og har derfor som vanlig plutselig forlatt åstedet. Så i morgen skal jeg starte med vidunderkuren "hostesaft", og noen dager før el kommer jeg til å drikke noe som er værre en ren sprit: grapefruktjuice! Blir spennende å se om det faktisk klaffer denne pp :-D
 
Dag 2 med hostesaft, en skje til morgen og en til kvelds :p Var nedsatt pris på den ekle grapefruktjuicen siden den går ut i morgen, men ettersom at den smaker så fælt fra før av så kjenner jeg vel ikke forskjell om den er surere eller ikke :-D
 
Det er vist ikke bare-bare å huske å ta alt man skal i løpet av en dag.. B-vitaminer, folat, hostesaft OG g.juice... Er alltid noe jeg kommer på at jeg har glemt i løpet av dagen! :pompus:
 
Tanta kom på dagen, så nå er det nok en feilet prøveperiode.. Har bestemt meg nå for å gi opp prøvingen og slutte å følge med på syklusen. Det eneste jeg skal følge med på er når TR sånn ca kommer framover, slik at jeg ikke plutselig blir overrasket med besøk :p Nå skal jeg heller fokusere på å nyte livet, sexen og ikke minst la være å stresse meg selv og min kjære med EL-styret :)
 
Tanta kom på dagen, så nå er det nok en feilet prøveperiode.. Har bestemt meg nå for å gi opp prøvingen og slutte å følge med på syklusen. Det eneste jeg skal følge med på er når TR sånn ca kommer framover, slik at jeg ikke plutselig blir overrasket med besøk :p Nå skal jeg heller fokusere på å nyte livet, sexen og ikke minst la være å stresse meg selv og min kjære med EL-styret :)
Høres veldig fornuftig ut :) lykke til i ny pp ❤️
 
Back
Topp