1 + 1 = Oktober?

Gratulerer :D
Jeg hadde brun utflod I en hel uke (fra 5 til 6) og ikke et spor av brunt eller rødt siden. Var bare rester.
Kult asså :D Når er menstermin?
 
Gratulerer :D
Jeg hadde brun utflod I en hel uke (fra 5 til 6) og ikke et spor av brunt eller rødt siden. Var bare rester.
Kult asså :D Når er menstermin?

Har heldigvis forsvunnet nå, nå er det bare en sjelden gang at det er en pitteliten lyyys rosa flekk på papiret :)
Første dag av siste mens var 5.januar, så ifd skal det være 14.oktober :-D
EDIT: Takk ja forresten! :-D
 
I går klarte jeg ikke å la være lenger, så jeg ga etter og kjøpte et bodysett :) I dag skal vist hjertet begynne å slå også ❤
60c1be8bd8b0e4f3e22fcf334479fdc7
 
I går klarte jeg ikke å la være lenger, så jeg ga etter og kjøpte et bodysett :) I dag skal vist hjertet begynne å slå også ❤
60c1be8bd8b0e4f3e22fcf334479fdc7
Så herlig! ❤️ Har så lyst til å kjøpe noe selv, men tror jeg må holde meg til etter tidlig UL (10.03), men da skal vi også definitivt kjøpe noe! :) ❤️
 
Så herlig! ❤️ Har så lyst til å kjøpe noe selv, men tror jeg må holde meg til etter tidlig UL (10.03), men da skal vi også definitivt kjøpe noe! :) ❤️

Kjenner jeg har lyst til å kjøpe mer, men føler meg også tilfreds enda etter dette settet :)
Blir utrolig herlig å bekke 12'ern! :)
 
Endelig er vi kommet på 12 uker! ❤ På torsdag skal vi inn på første kontroll, noe vi ser fram til :) Vi skal også avsløre nyheten på Facebook 1.april, haha :-D
 
Endelig er vi kommet på 12 uker! ❤ På torsdag skal vi inn på første kontroll, noe vi ser fram til :) Vi skal også avsløre nyheten på Facebook 1.april, haha :-D

Gratulerer med 12 uker :)

Angående avsløringen 1. april ville jeg bare være litt obs på mulig blandede reaksjoner fra venninner/bekjente på fb som sliter med å få barn. Mange som såres rimelig kraftig av alle gravidspøkene den dagen medfører, så det er kanskje lurt å dobbeltbekrefte at det ikke er en spøk ;)
 
Gratulerer med 12 uker :)

Angående avsløringen 1. april ville jeg bare være litt obs på mulig blandede reaksjoner fra venninner/bekjente på fb som sliter med å få barn. Mange som såres rimelig kraftig av alle gravidspøkene den dagen medfører, så det er kanskje lurt å dobbeltbekrefte at det ikke er en spøk ;)

Takk for det :)
Ja, har tenkt å sørge for at folk skjønner at det ikke er en spøk :)
 
Kjente et tydelig dunk i nedre del av magen på torsdag, og jordmor var ganske sikker på at det var den lille :D På fredag var vi hos jordmor for første gang, og da fikk vi endelig bekreftelse på at det er liv der inne: 142 flotte hjerteslag <3
Siden torsdag har det vært full fart der inne, kjenner liv hver dag <3
 
Kjente et tydelig dunk i nedre del av magen på torsdag, og jordmor var ganske sikker på at det var den lille :D På fredag var vi hos jordmor for første gang, og da fikk vi endelig bekreftelse på at det er liv der inne: 142 flotte hjerteslag <3
Siden torsdag har det vært full fart der inne, kjenner liv hver dag <3
Å så hyggelig! Hvor langt på vei er du? :)
 
Jepp :) så vet jo ikke helt hva jeg kjenner etter heller, hehe :)

Førstegangs her også :) Du skjønner det det nok når du kjenner det, spesiell følelse som ihvertfall jeg ikke har kjent før :D
 
GLEDER meg! Hvor i magen kjenner du det? :)

Det er det bare å gjøre! :D Alt i fra 4 fingerbredder under navlen til rett over venusberget :) Kjennes ut som bobler, dulting og "kraftige" spark i ny og ned :) Bolla mi er veldig aktiv på kveldstid :p
 
Back
Topp